Ansøgning til Chrafters

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
hofDK

Ansøgning til Chrafters

Post by hofDK »

Mit navn er Esben

Mit minecraft navn er hofDK

Fra København nu i sønderjylland

Mine alder.. uha jeg burden nok have anden navn.. måske gammel smølf. men er 46

Interesser.. ps3 spil nu på pc igen. spillede meget den gang 256k var hurtigt internet. modeltog, geocaching

Minecraft erfaring.. har spillet på ps3 med min søn på9 i ca et år. jeg er mest til overlevelse og de store bygge opgaver. jeg er ikke sådan til krige

Hvor har du hørt om crafters.dk... læst og hørt om jeres server inde på minecraft forum

Venner på serveren?.. tror nu ikke jeg kender nogen her inde..

Hvorfor vil du joine vores server.. Jeg vil gerne være med på en dansk server så jeg kan lære mere om minecraft til pc. jeg må erkende at mit skriftlige engelsk er meget dårligt.

Har du læst og forstået reglerne?.. jo klar de er gennem læst så må tiden vist om jeg forstår det..

Kan måske tilføje at jeg er ret vind med ringenes herre så en del af det jeg har lavet på ps3 minecraft er i den retning.
Så jeg håber at der kan blive plads til en "gammel" mand som mig, samt måske også min søn, håber vi får en pc mere så vi igen kan være sammen om minecraft.
FedeAnderzen

Re: Ansøgning til Chrafters

Post by FedeAnderzen »

hofDK wrote:Mit navn er Esben

Mit minecraft navn er hofDK

Fra København nu i sønderjylland

Mine alder.. uha jeg burden nok have anden navn.. måske gammel smølf. men er 46

Interesser.. ps3 spil nu på pc igen. spillede meget den gang 256k var hurtigt internet. modeltog, geocaching

Minecraft erfaring.. har spillet på ps3 med min søn på9 i ca et år. jeg er mest til overlevelse og de store bygge opgaver. jeg er ikke sådan til krige

Hvor har du hørt om crafters.dk... læst og hørt om jeres server inde på minecraft forum

Venner på serveren?.. tror nu ikke jeg kender nogen her inde..

Hvorfor vil du joine vores server.. Jeg vil gerne være med på en dansk server så jeg kan lære mere om minecraft til pc. jeg må erkende at mit skriftlige engelsk er meget dårligt.

Har du læst og forstået reglerne?.. jo klar de er gennem læst så må tiden vist om jeg forstår det..

Kan måske tilføje at jeg er ret vind med ringenes herre så en del af det jeg har lavet på ps3 minecraft er i den retning.
Så jeg håber at der kan blive plads til en "gammel" mand som mig, samt måske også min søn, håber vi får en pc mere så vi igen kan være sammen om minecraft.
Godkendt kom ind og fang en mod eller admin og bed om testen når du er klar

Ang. alder så bare rolig, du bliver ikke alders præsident :lol:
Image
FedeAnderzen

Re: Ansøgning til Chrafters

Post by FedeAnderzen »

Testet og promoted
Image
Post Reply