DkSniperHD's Ansøgning om at spille med jer..

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
TheCrash6782

DkSniperHD's Ansøgning om at spille med jer..

Post by TheCrash6782 »

Her er en ansøgning om at joine jeres super seje server... og jeg mener det jeg skiver 100%

Navn:
Emil

Minecraft navn:
DkSniperHD

Hvor gammel du er:
13

Hvor du bor:
Herning og sig ikke ligesom i Tv-programmet " Hvor fanden er Herning :lol: "

Interesser:
Spil, Computer, Fodbold, minecraft, COD4 Mw2, COD6 black ops, Counter-strike scoure.

Minecraft erfaring:
jeg har spillet minecraft i 3 mdr. i singleplayer har jeg lavt 1 kæmpe slot engang og alt sådan noget vildt og har spillet lige mutiplayer med mine venner og i mens har jeg bygget nogle borge , bondegårde , højhuse , indkøbscenter og alt det vilde der.

Venner på Jeres server:
Niel3532 en rigtig god ven og super god til minecraft.

Hvorfor vil du joine vores server:
Jeg har kigget efter en god minecraft server i 2 mdr. og har endelig fundet jeres super seje server jeg elsker den jeg ville godt kunne lave sådan en sej server som jeres i er maget gode til det... og derfor vil jeg spille på jeres for at lave stor ting som højhuse , Borge , bondegårde , indkøbscenter osv. det ville blive sådan nogen ting som tager lang tid.. jeg søgte på lister over minecraft server og så så jeg jeres jeg ville kigge og se om den var god det er jo dansker der har lavt den :D og jeg syndes den er god så vis det er ok med jer ville jeg god spille på den.. i maget lang tid…..

Har du læst og forstået reglerne?
Ja jeg har læst dem 5 gang for at kunne dem rigtig og det er maget rimelige regler vil jeg siger, jeg har ikke noget i mod dem regler i har lavt fordi de er maget gode dem ville jeg selv havde lavt vis det var mig.

Lidt om mig selv:
I skolen bliver jeg kaldt fisk fordi jeg er mere sådan en fisker i fodbold :P jeg laver ikke så maget når vi spiller fodbold i skolen og er ikke så god til skole fagene men jeg bliver jo beder :P inde i game må i også kalde mig fisk vis i vil jeg er van til det så jeg er lige glad.. jeg bliver ikke så nemt sur og har et glad og sjov humør :) så det er der ikke nogen glad i at lave noget for sjovt med mig :)
Rekalty

Re: DkSniperHD's Ansøgning om at spille med jer..

Post by Rekalty »

Det var ikke nemmere, at bare redigere den anden application du allerede havde lavet?...
TheCrash6782

Post by TheCrash6782 »

:) det ved jeg ikke helt hvordan jeg gøre så er det jo lidt nemmer at lave 1 ny :D har jeg ikke ret i det?? ;)
miscje

Post by miscje »

Her er den originale ansøgning, så vi kan sammenligne:
TheCrash6782 wrote:Her er en ansøgning om at joine jeres super seje server... og jeg mener det jeg skiver 100%

Navn:
Emil

Minecraft navn:
DkSniperHD

Hvor gammel du er:
13 :D

Hvor du bor:
Herning og sig ikke ligesom i Tv-programet " Hvor fanden er herning :P "

Interesser:
Spil, Computer, Fodbold, minecraft, steam, COD4 Mw2, COD6 black ops, Counter-strike scoure.

Minecraft erfaring:
jeg har spillet minecraft i 3 mdr. i singleplayer har jeg lavt 1 kæmpe slot engang og alt sådan noget vildt og har spillet lige mutiplayer med mine venner :D

Venner på Jeres server:
Niel3532 en rigtig god ven og super god til minecraft.

Hvorfor vil du joine jeres server:
Jeg har kigget efter en god minecraft server i 2 mdr. og har endelig fundet jeres super seje server jeg elsker den jeg ville godt kunne lave sådan en sej server som jeres i er mega gode til det... og derfor nu når den er så sej vil jeg gerne spille på den det ville bliv sjov og sej.. :D

Har du læst og forstået reglerne?
Ja jeg har læst dem 5 gang for at kunne dem rigtig og det er maget rimelige regler vil jeg siger, jeg har ikke noget i mod dem regler i har lavt fordi de er mega gode dem ville jeg selv havde lavt vis det var mig.
Jeg synes ansøgning er blevet forbedret, så jeg godkender den. Husk, der er to admins, der skal godkende inden du kan blive promoted i spillet, hvilket sker lørdag og søndag.
You stay classy
Pars

Post by Pars »

Hej Fisk, jeg godkender den også.
Post Reply