Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
lucaszeth
Posts: 1
Joined: 05 Apr 2015, 22:50

Ansøgning

Post by lucaszeth »

Navn = Lucas

Alder = 14 År

Minecraft navn = Lucaszeth

Hvor Lang tid har jeg spillet Minecraft = 4 År

Kommer fra Kalundborg men har ingen hår :-D

Mine Interesser= Går til Fodbold og Styrker træner meget og Minecraft Selvfølgelig.

Hvor fandt du Crafters.dk = Jeg fandt Crafters.dk på et Minecaft forum.

Kender du nogle fra serveren = Nej men det håber jeg, jeg kommer til ;-).

Har du læst og forstået reglerne? = Ja selvfølgelig, de står så alle forstår det :)

Hvorfor vil du ind på vores server = Jeg vil ind fordi jeg har ønsket og komme ind på en server og lære en masse mennesker at kende og det er meget sjovere ens single player..

Fortæl Lidt om dig selv = Jeg hedder Lucas og er 14 år som sagt jeg elsker at være social og være sammen med venner og spille minecraft og jeg går i 9 klasse i Holbæk :-D
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

lucaszeth wrote:Navn = Lucas

Alder = 14 År

Minecraft navn = Lucaszeth

Hvor Lang tid har jeg spillet Minecraft = 4 År

Kommer fra Kalundborg men har ingen hår :-D

Mine Interesser= Går til Fodbold og Styrker træner meget og Minecraft Selvfølgelig.

Hvor fandt du Crafters.dk = Jeg fandt Crafters.dk på et Minecaft forum.

Kender du nogle fra serveren = Nej men det håber jeg, jeg kommer til ;-).

Har du læst og forstået reglerne? = Ja selvfølgelig, de står så alle forstår det :)

Hvorfor vil du ind på vores server = Jeg vil ind fordi jeg har ønsket og komme ind på en server og lære en masse mennesker at kende og det er meget sjovere ens single player..

Fortæl Lidt om dig selv = Jeg hedder Lucas og er 14 år som sagt jeg elsker at være social og være sammen med venner og spille minecraft og jeg går i 9 klasse i Holbæk :-D
Den er godkendt, kom ind på serveren og fang en admin eller moderator og bed om testen når du kan reglerne.
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply