Ansøgning :)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
lipczak

Ansøgning :)

Post by lipczak »

Dit Navn: Jonatan

Dit Minecraft Navn: lipczak

Alder: 13 år gammel og går i 7. klasse

Sted: Jeg bor i Nordsjælland (Birkerød - 3460)

Interesser: Jeg spiller meget fodbold og det syntes jeg er sjovt. Når jeg ikke er til fodbold spiller jeg nogle gange playstation 3. ellers er jeg sammen med mine venner. Og så syntes jeg også, at minecraft er et fedt spil.

Minecraft erfaring: jeg er næsten helt ny, men har venner på serveren som kan hjælpe mig. De er vist ret gode til det :) det er den første server jeg har spillet på, ellers har jeg kun spillet single player. Jeg har spillet i ca. 2 uger.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Nogle venner fra min klasse (felixdq og NBMcK) der har anbefalet den. :)

Venner på serveren? felixdq og NBMcK spiller på serveren og går i min klasse

Hvorfor vil du joine vores server: fordi mine venner spiller på den, og de siger den er rigtig god. jeg vil gerne bygge farme, sammen med mine venner. De har vist allerede lavet en kaktus farm, en melon farm, og en korn farm. Jeg glæder mig til 1.9. Der kommer der vist også græskar, hvis altså mine venner taler sandt :lol: .
Det virker som en server hvor man har et ordenligt sprog og hvor accepterer hinanden - det kan jeg godt lide :). Der er nogle fede bygninger på serveren især big ben, den er rigtig flot.
Mine venner er vist igang med et eller andet Dart spil hvor man kører i en minecart og så skal man skyde på en skydeskive når man kommer forbi den. Jeg vil meget gerne hjælpe med, at lave den færdig, selvom de siger, at der er en bug med, at når man skyder en pil så rykker den automatisk opad bagefter, at den har ramt skydeskiven. Jeg håber, at buggen forsvinder i næste opdate :).
Når den er færdig kunne det være, at mine venner og jeg kunne lave nogle konkurrencer hvor alle kunne være med i :)
Jeg har set mine venner gå rundt i skyworld, det ser mega fedt ud og jeg vil meget gerne have en ø. De siger at det er lidt svært at finde en god ø, men jeg skal nok finde en på et eller andet tidspunkt:)
Det er fedt med de forskellige worlds. Så man ikke hele tiden dør når man bygger på sit hus osv. i normal world - Jeg bliver hele tiden dræbt i singleplayer :D

Har du læst og forstået reglerne? Jep :D jeg forstår dem helt. det eneste er, at jeg ikke ved hvordan at jeg planter et nyt træ, men det kan mine venner hjælpe mig med, ellers må jeg jo spørge nogle på serveren. Jeg skal nok vente med at fælde træer indtil, at jeg ved hvordan at jeg planter et nyt

Nu håber jeg altså, at jeg bliver accepteret :)
Last edited by lipczak on 06 Oct 2011, 15:22, edited 4 times in total.
CptTomatoKing

Re: ansøgning

Post by CptTomatoKing »

lipczak wrote:Dit Navn: jonatan

Alder: 13

Sted: Nordsjælland

Interesser: fodbold, computer og minecraft,

Minecraft erfaring: jeg er ny, men har venner på serveren som kan hjælpe mig. det er den første server jeg har spillet på, ellers har jeg kun spillet single player.

Hvor har du hørt om crafters.dk: fra nogle gode venner.

Venner på serveren? felixdq og NBMcK

Hvorfor vil du joine vores server: fordi mine venner spiller på den, og de siger den er rigtig god. jeg vil gerne bygge farme, sammen med mine venner.

Har du læst og forstået reglerne? ja da :D ;)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
To mine, or not to mine...
miscje

Re: ansøgning

Post by miscje »

lipczak wrote:Dit Navn: jonatan

Alder: 13

Sted: Nordsjælland

Interesser: fodbold, computer og minecraft,

Minecraft erfaring: jeg er ny, men har venner på serveren som kan hjælpe mig. det er den første server jeg har spillet på, ellers har jeg kun spillet single player.

Hvor har du hørt om crafters.dk: fra nogle gode venner.

Venner på serveren? felixdq og NBMcK

Hvorfor vil du joine vores server: fordi mine venner spiller på den, og de siger den er rigtig god. jeg vil gerne bygge farme, sammen med mine venner, og have det sjovt sammen med de andre på serveren:) det er nogle fede bygninger i har især big ben:)

Har du læst og forstået reglerne? ja da :D ;)
Det hjælper ikke bare at tilføje 20 ord, det er slet ikke nok. Nu har du sidste chance for at overbevise os om, at vi har taget fejl.
You stay classy
kirkhammer

Re: Ansøgning :)

Post by kirkhammer »

din ansøgning er godkendt kom in-game og tag testen
The kirkhammer has spoken.
lipczak

Post by lipczak »

hhhkjhlgllllll
julemand101

Post by julemand101 »

lipczak wrote:hhhkjhlgllllll
Jeg er ved at se på din anmodning om at få din ansøgning slettet. Har sendt en mail til dig.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
JBTollak
Administrator

Post by JBTollak »

julemand101 wrote: Jeg er ved at se på din anmodning om at få din ansøgning slettet. Har sendt en mail til dig.
Fulde navn fjernet efter henvendelse.
Post Reply