Ansøgning fra den glade Jyde

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Haller0298
Posts: 2
Joined: 21 Apr 2015, 20:29

Ansøgning fra den glade Jyde

Post by Haller0298 »

Dit Minecraft Navn: Haller0298

Alder: 18

Sted: Danmark/Sønderjylland omkring Billund

Interesser: Bordtennis, Computer, Boldspil

Minecraft erfaring: Har spilet minecraft siden jeg var 14-15 så jeg har lidt erfaringer med at bygge nogle ting :roll:

Venner på serveren? TortenSkjold

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg snakkede men en af mine venner da han foreslog denne server navn: TortenSkjold ligesom ham ved venner på serveren

Hvorfor vil du joine vores server: For at kunne spille med mine venner og hygge mig og have det sjovt :twisted:

Har du læst og forstået reglerne? Jada jeg elsker simpelthen at læse(Not) men ja jeg har læst dem og forstår dem :lol: :mrgreen:
Last edited by Haller0298 on 23 Apr 2015, 16:48, edited 4 times in total.
User avatar
Erobran
Posts: 512
Joined: 10 Jun 2012, 16:53
Location: Sjælland

Re: Ansøgning fra den glade Jyde

Post by Erobran »

Nu er jeg ikke Moderator, men hvordan kan du være 18 og have spillet Minecraft 8år nu det kun har eksisteret i 4-5år?
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
User avatar
Haller0298
Posts: 2
Joined: 21 Apr 2015, 20:29

Re: Ansøgning fra den glade Jyde

Post by Haller0298 »

Jeg kan godt se hvad du mener og men når det er noget tid siden så glemmer man jo men Minecraft har været der i 6 år godt nok ikke så godt men det var der
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning fra den glade Jyde

Post by FedeAnderzen »

Haller0298 wrote:Dit Minecraft Navn: Haller0298

Alder: 18

Sted: Danmark/Sønderjylland omkring Billund

Interesser: Bordtennis, Computer, Boldspil

Minecraft erfaring: Har spilet minecraft siden jeg var 14-15 så jeg har lidt erfaringer med at bygge nogle ting :roll:

Venner på serveren? TortenSkjold

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg snakkede men en af mine venner da han foreslog denne server navn: TortenSkjold ligesom ham ved venner på serveren

Hvorfor vil du joine vores server: For at kunne spille med mine venner og hygge mig og have det sjovt :twisted:

Har du læst og forstået reglerne? Jada jeg elsker simpelthen at læse(Not) men ja jeg har læst dem og forstår dem :lol: :mrgreen:
Godkendt kom ind på serveren og se om ikke du kan fange en mod eller admin der kan teste dig. Er der ingen derinde så prøv på vores Mumble server.
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning fra den glade Jyde

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply