Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Maladk

Ansøgning

Post by Maladk »

Dit Navn: Christian

Dit Minecraft Navn: Maladk

Alder: 29

Sted: Horsens

Interesser: Computer, Online gaming, Madlavning (Er Kok) , Rejse

Minecraft erfaring: Har spillet siden 2010, på en del danske server - også som mod - admin, har dog været lidt on/off siden v1.5 - Ser frem til v1.6 med heste.....Yeehaaaa !

Hvor har du hørt om crafters.dk: via arkitekterne.dk @ hol.dk

Venner på serveren? Kender ingen endnu - plejer dog ikke at ha´problemer med at finde venner :)

Hvorfor vil du joine vores server: Syntes jeres hjemmeside virker utrolig professionel, det tiltager mig meget. Virker som et meget aktivt community som jeg godt kunne tænke mig at blive en del af. Udover det er det et plus at alle arbejder under samme vilkår, man kan ikke købe sig til "skills" - dette har jeg ikke set før på en dansk MC server.

Har du læst og forstået reglerne? Ja ,vil mene jeres regler er ganske almindeligt fornuftighed

Ekstra info Arbejder som kok til søs, så er typisk væk 28 dage efterfulgt af 28 dages fri. Pt arbejder jeg for et norsk rederi i Caribien indenfor Oil/Gas Industrien.

Spiller også en del andre spil, som Battlefield 3, DayZ -(WarZ)- Farming simulator(ja ja man er vel en bondexxx fra Horsens) og meget mere..
Image
GumZ1110

Re: Ansøgning

Post by GumZ1110 »

Godkendt - fang en admin eller en moderator ingame for en test ;-)

- GumZ1110
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
BetinaLerche

Post by BetinaLerche »

Maladk vil gerne vente med test til næste weekend.
JBTollak
Administrator

Post by JBTollak »

Testet og promoted
Post Reply