senex

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Gylp

senex

Post by Gylp »

hej jeg hedder William og jeg 10 år. Jeg bor i en by der hedder Holbæk på Sjælland og jeg vil godt join servern fordi. 1 spiller meget faction og hader af blive grife!!!! 2 vil godt join jers server fordi jeg vil godt få nogel gode oplevelser med jer og jeg også godt få nogle ny venner så og vil også godt kunne byge ting uden det bliver grife og vil være inde mindst være 2 dag så jaaaaaaaaaa håber jeg må join for vil super godt :D
Som en vismand engang sagde *buååårghhh"
JBTollak
Administrator

Re: senex

Post by JBTollak »

Blackmicky_gamer wrote:hej jeg hedder William og jeg 10 år. Jeg bor i en by der hedder Holbæk på Sjælland og jeg vil godt join servern fordi. 1 spiller meget faction og hader af blive grife!!!! 2 vil godt join jers server fordi jeg vil godt få nogel gode oplevelser med jer og jeg også godt få nogle ny venner så og vil også godt kunne byge ting uden det bliver grife og vil være inde mindst være 2 dag så jaaaaaaaaaa håber jeg må join for vil super godt :D
Din ansøgning er enten for kort eller mangler noget.
Du skal kigge på denne ansøgning: viewtopic.php?f=8&t=6, og skrive den på samme måde, bare med dine egne ord.

Du er meget dygtig til at skrive, når du kun er 10 år. Måske skulle du alligevel få din mor eller far til at hjælpe dig med at lave en ansøgning :)

Husk at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt. Du har nu 1 chance mere. Hvis du ikke klarer det, kan du desværre ikke spille her.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste vil gerne hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Gylp

vil godt join

Post by Gylp »

Dit Navn:Willain
Dit Minecraft Navn:Blackmicky_gamer
Alder:10
Sted:veste Sjælland
Interesser:minecraft byge ting i minecraft kamp sporet fodbold og dyr
Minecraft erfaring:redstone pvp byge og jeg har prøve af byge en dag et kæmpe slodt med over 1000000000 blocke!
Venner på serveren? Overhovedet ikke, men jeg bliver vel venner med dem på servern
Hvorfor vil du joine vores server: vil godt have nogle gode oplevelser og nye venner og jeg skal bruge en minecraft server
wr
Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst reglerne, og forstået dem til fulde, om man vil :)
Som en vismand engang sagde *buååårghhh"
JBTollak
Administrator

Re: vil godt join

Post by JBTollak »

Blackmicky_gamer wrote:Dit Navn:Willain
Dit Minecraft Navn:Blackmicky_gamer
Alder:10
Sted:veste Sjælland
Interesser:minecraft byge ting i minecraft kamp sporet fodbold og dyr
Minecraft erfaring:redstone pvp byge og jeg har prøve af byge en dag et kæmpe slodt med over 1000000000 blocke!
Venner på serveren? Overhovedet ikke, men jeg bliver vel venner med dem på servern
Hvorfor vil du joine vores server: vil godt have nogle gode oplevelser og nye venner og jeg skal bruge en minecraft server
wr
Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst reglerne, og forstået dem til fulde, om man vil :)
Din ansøgning er godkendt. Selvom det måske er en lille løgn at du har bygget et slot med over en millard blokke! Det betaler sig at være ærlig her på serveren.

Du skal komme på serveren og bede om en test i reglerne af en Mod eller Admin.
JBTollak
Administrator

Re: senex

Post by JBTollak »

Testet og promoted.
Post Reply