Ansøgning til Crafters.dk

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
fsbrothers

Ansøgning til Crafters.dk

Post by fsbrothers »

Hej! Mit navn er Simon F. Sørensen, også kendt som "fsbrothers" ingame. Jeg er 15 år gammel, jeg bor i Skanderborg og har spillet minecraft siden Beta 1.6. Jeg startede på en lille server, som senere udviklede sig til "Josefsens.dk". Jeg var admin på serverens stortid (100+ spillere om dagen), og blev ved med at stå ved serverens side, efter den prøvede at starte op igen. Serveren lukkede for et stykke tid siden, og jeg har søgt efter en server som har det samme, gode community. Håber på et svar snarest muligt, siden jeg gerne vil prøve den her i weekenden. Ha' en fortsat god dag! :)

- Simon F. Sørensen
JBTollak
Administrator

Re: Ansøgning til Crafters.dk

Post by JBTollak »

fsbrothers wrote:Hej! Mit navn er Simon F. Sørensen, også kendt som "fsbrothers" ingame. Jeg er 15 år gammel, jeg bor i Skanderborg og har spillet minecraft siden Beta 1.6. Jeg startede på en lille server, som senere udviklede sig til "Josefsens.dk". Jeg var admin på serverens stortid (100+ spillere om dagen), og blev ved med at stå ved serverens side, efter den prøvede at starte op igen. Serveren lukkede for et stykke tid siden, og jeg har søgt efter en server som har det samme, gode community. Håber på et svar snarest muligt, siden jeg gerne vil prøve den her i weekenden. Ha' en fortsat god dag! :)

- Simon F. Sørensen

Hej Simon.

Din ansøgning er rigtig fin. Vi vil dog gerne have ansøgningerne stillet op efter vores skabelon, da dette gør det nemmere og mere overskueligt hvis vi skulle få brug for at kigge på den på et senere tidspunkt.
Hvis du sørger for at få styr på det, og tilføjer lidt til de punkter du mangler skal den nok gå igennem nåleøjet ;)

Imellemtiden må du få denne besked:

Din ansøgning følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har sat dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
fsbrothers

Ansøgning til Crafters.dk v2 :p

Post by fsbrothers »

Dit navn: Simon F. Sørensen

Dit minecraft navn: Fsbrothers

Alder: 15

Sted: Skanderborg, Jylland

Interesser: Spil (LoL, CS:GO, minecraft osv.), sprog, sport.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet siden beta 1.6, så derfor er jeg bedre end alle andre!... eller ikke... ;)

Hvor har jeg hørt om crafters.dk: Facebook, så jeres opslag om UHC, og siden jeg selv godt kan lide den gamemode, så dykkede jeg lidt mere ind i serveren.

Venner på serveren: Måske en der hedder "Fresser".

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har spillet minecraft i mange år nu, og den eneste server jeg har kunnet lide, har jeg spillet på helt siden beta 1.6, Josefsens.dk. Denne server lukkede desvære tidligere i år, så jeg har kigget efter en ny, og forhåbentlig, bedre server.

Har jeg læst reglerne? Yes yes! :)

- Simon
JBTollak
Administrator

Re: Ansøgning til Crafters.dk v2 :p

Post by JBTollak »

fsbrothers wrote:Dit navn: Simon F. Sørensen

Dit minecraft navn: Fsbrothers

Alder: 15

Sted: Skanderborg, Jylland

Interesser: Spil (LoL, CS:GO, minecraft osv.), sprog, sport.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet siden beta 1.6, så derfor er jeg bedre end alle andre!... eller ikke... ;)

Hvor har jeg hørt om crafters.dk: Facebook, så jeres opslag om UHC, og siden jeg selv godt kan lide den gamemode, så dykkede jeg lidt mere ind i serveren.

Venner på serveren: Måske en der hedder "Fresser".

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har spillet minecraft i mange år nu, og den eneste server jeg har kunnet lide, har jeg spillet på helt siden beta 1.6, Josefsens.dk. Denne server lukkede desvære tidligere i år, så jeg har kigget efter en ny, og forhåbentlig, bedre server.

Har jeg læst reglerne? Yes yes! :)

- Simon
Jeg har samlet dine ansøgninger i ét indlæg for overblikkets skyld.
Jeg er bekendt med Josefsens.dk. Den fik en revival tidligere i år efter at have været lukket et stykke tid.

Din ansøgning er godkendt.
Kom ind på serveren og hiv fat i en Mod eller Admin for at få en test i reglerne.
JBTollak
Administrator

Re: Ansøgning til Crafters.dk

Post by JBTollak »

Testet og promoted.
Post Reply