Ban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
migdk

Ban

Post by migdk »

Hej Crafters.dk

Jeg blev banned for cirka 4 år siden på grund af min alder, af hvad jeg kan huske. Nu hvor der ikke er aldersgrænse mere vil jeg gerne blive unbanned så jeg kan spille med min ven igen. Hvis jeg har husket forkert på grunden og det havde noget at gør med min opførsel var dårlig skal jeg nok opføre mig pænt. :mrgreen:

Venlig hilsen Nicolai
JBTollak
Administrator

Re: Ban

Post by JBTollak »

migdk wrote:Hej Crafters.dk

Jeg blev banned for cirka 4 år siden på grund af min alder, af hvad jeg kan huske. Nu hvor der ikke er aldersgrænse mere vil jeg gerne blive unbanned så jeg kan spille med min ven igen. Hvis jeg har husket forkert på grunden og det havde noget at gør med min opførsel var dårlig skal jeg nok opføre mig pænt. :mrgreen:

Venlig hilsen Nicolai
Et kig i arkiverne fortæller at du blev bannet d. 5/7 2011 kl. 20:18 af Julemand101.
Du blev banned for umoden opførsel.
Der er og har aldrig være nogen aldersgrænse på serveren. Til gengæld forventer vi at man kan opføre modent.

Jeg ved du gerne vil ind at spille med din ven fsbrothers på serveren, og jeg formoder at du er blevet klogere med alderen. Derfor unbanner jeg dig.

Du skal skrive en ansøgning og igennem en test i reglerne, da du aldrig nåede så langt inden du blev bannet dengang.
Nu har du en sag på dig i systemet, så der vil være ekstra fokus på din opførsel denne gang!
Post Reply