Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
edelbo05

Ansøgning

Post by edelbo05 »

navn- Frederik

alder- 14

IGN- Edelbo05

Sted- Nordjylland

interesser- Håndbold, gaming, spise

minecraft erfaring- har spillet i ca 5 år. har spillet på mange servere og single player verdener

hvor hørte jeg om crafters- fra min ven SnowFox

venner på serveren- SnowFoxMC

Hvorfor vil jeg joine- jeg har ledt efter en server at spille på, hvor der ikke er folk som stjæler og griffer og så fandt jeg den her

har jeg læst reglerne- jeg har læst dem alle og syntes det er nogle gode regler som andre servere burde have

hilsen- Edelbo
BetinaLerche

Re: Ansøgning

Post by BetinaLerche »

edelbo05 wrote:navn- Frederik

alder- 14

IGN- Edelbo05

Sted- Nordjylland

interesser- Håndbold, gaming, spise

minecraft erfaring- har spillet i ca 5 år. har spillet på mange servere og single player verdener

hvor hørte jeg om crafters- fra min ven SnowFox

venner på serveren- SnowFoxMC

Hvorfor vil jeg joine- jeg har ledt efter en server at spille på, hvor der ikke er folk som stjæler og griffer og så fandt jeg den her

har jeg læst reglerne- jeg har læst dem alle og syntes det er nogle gode regler som andre servere burde have

hilsen- Edelbo
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke vil sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
edelbo05

ansøgning

Post by edelbo05 »

navn- Frederik

IGN- Edelbo05 aka Edelbo

alder- 14 år

Sted- Nordjylland - Aalborg

interesser- Håndbold, gaming fx minecraft, GTA V, Call Of Duty og andre spil på PS Jeg elsker sort. men bruger det meste af min fritid på at spille.

Minecraft erfaring- Har spillet i ca. 5 år. har selv haft servere det er bare ikke blevet til noget desværre. spiller meget på multiplayer men har også nogle singleplayer verdener. Elsker minigames servere men havde lyst til at prøve en survival

Hvor hørte jeg om Crafters- Fra min gode ven SnowFox

venner på serveren- SnowFoxMC. Jeg håber jeg kan få flere.

hvorfor vil jeg joine- Jeg ville gerne have en god survival server at spille på med min ven og så så hun den har som hun sagde var god så jeg tænkte "AWESOME" den skal vi prøve. Og den er dansk det giver stort plus også at ikke alle kommer ind men kun dem som kan opføre sig ordenligt. så man kan bygge i fred. Og alle hjælper hindanden.

har du læst reglerne- Jeg ha læst reglerne og læst dem igen efter mit første avslag. Jeg forstår alle reglerne og har tænkt mig at følge dem til punkt og prikke. Det er nogle gode regler som forhindre grif og hack osv.

Hilsen- Edelbo
BetinaLerche

Re: ansøgning

Post by BetinaLerche »

edelbo05 wrote:navn- Frederik

IGN- Edelbo05 aka Edelbo

alder- 14 år

Sted- Nordjylland - Aalborg

interesser- Håndbold, gaming fx minecraft, GTA V, Call Of Duty og andre spil på PS Jeg elsker sort. men bruger det meste af min fritid på at spille.

Minecraft erfaring- Har spillet i ca. 5 år. har selv haft servere det er bare ikke blevet til noget desværre. spiller meget på multiplayer men har også nogle singleplayer verdener. Elsker minigames servere men havde lyst til at prøve en survival

Hvor hørte jeg om Crafters- Fra min gode ven SnowFox

venner på serveren- SnowFoxMC. Jeg håber jeg kan få flere.

hvorfor vil jeg joine- Jeg ville gerne have en god survival server at spille på med min ven og så så hun den har som hun sagde var god så jeg tænkte "AWESOME" den skal vi prøve. Og den er dansk det giver stort plus også at ikke alle kommer ind men kun dem som kan opføre sig ordenligt. så man kan bygge i fred. Og alle hjælper hindanden.

har du læst reglerne- Jeg ha læst reglerne og læst dem igen efter mit første avslag. Jeg forstår alle reglerne og har tænkt mig at følge dem til punkt og prikke. Det er nogle gode regler som forhindre grif og hack osv.

Hilsen- Edelbo
God ansøgning. Godkendt. Kom ind og spørg efter en test i reglerne.
BetinaLerche

Re: Ansøgning

Post by BetinaLerche »

Testet og promoted
Post Reply