Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Mortenhill1

Ansøgning

Post by Mortenhill1 »

Dit navn:
Morten

Dit minecraft navn:
Mortenhill1

Alder:
16

Sted:
Hillerød

Interreseret:
Gaming,startegi spil. Hænge ud. Gå i fitness center

Minecraft erfaring:
Jeg har spillet minecraft i 7år, og er rigtig god til at være kreativ på den gode måde. Har spillet meget på factions servere så har også meget erfaring i overlevelse. Har også været til land hvor vi har bygget hele byer eller slotte eller storbyer.

Hvor har du hørt om crafter.dk
Igemmen to af jeres medlemmer.

Venner på server
Tordenskjold. Rivalitycreeper

Hvorfor vil du joine serveren
Forde Tordenskjold og rivalitycreeper talte om den og det lød spændene fordi at dine ting ikke bliver ølagt. Og så ville de gerne havde mig med og sagde skriv en ansøgning.

Har du læst og forstået reglerne
Ja har læst dem to gange og er helt vilde med dem

Skriv lidt om hvem du er, hvad du kan lide
Jeg er en dreng på 16år som går i niende klasse på hillerødsholmskolen i Hillerød hvor jeg bor. Jeg har et fritidsjob i en bager efter skole tre gange om ugen. Og går også i fitness center 2-3 gange om ugen. Jeg spiller meget spil som World of waecraft og Mount and blade warband, sid mier civilation brave new World 5. Og så total War spil. Og så minecraft.
Ninjastick

Re: Ansøgning

Post by Ninjastick »

Mortenhill1 wrote:Dit navn:
Morten

Dit minecraft navn:
Mortenhill1

Alder:
16

Sted:
Hillerød

Interreseret:
Gaming,startegi spil. Hænge ud. Gå i fitness center

Minecraft erfaring:
Jeg har spillet minecraft i 7år, og er rigtig god til at være kreativ på den gode måde. Har spillet meget på factions servere så har også meget erfaring i overlevelse. Har også været til land hvor vi har bygget hele byer eller slotte eller storbyer.

Hvor har du hørt om crafter.dk
Igemmen to af jeres medlemmer.

Venner på server
Tordenskjold. Rivalitycreeper

Hvorfor vil du joine serveren
Forde Tordenskjold og rivalitycreeper talte om den og det lød spændene fordi at dine ting ikke bliver ølagt. Og så ville de gerne havde mig med og sagde skriv en ansøgning.

Har du læst og forstået reglerne
Ja har læst dem to gange og er helt vilde med dem

Skriv lidt om hvem du er, hvad du kan lide
Jeg er en dreng på 16år som går i niende klasse på hillerødsholmskolen i Hillerød hvor jeg bor. Jeg har et fritidsjob i en bager efter skole tre gange om ugen. Og går også i fitness center 2-3 gange om ugen. Jeg spiller meget spil som World of waecraft og Mount and blade warband, sid mier civilation brave new World 5. Og så total War spil. Og så minecraft.
Ansøgningen er godkendt. Kom ind på serveren og fang en administrator eller moderator og bed om at få en test i reglerne.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
JBTollak
Administrator

Re: Ansøgning

Post by JBTollak »

Testet og promoted.
Post Reply