Ansøning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
hektor005
Posts: 1
Joined: 19 Sep 2015, 11:20

Ansøning

Post by hektor005 »

Hej Admins af Crafters.dk

Jeg kunne godt tænke mig, at komme ind på jeres server, fordi jeg har hørt gode rygter om søde Admins og Moderators
jeg mener at uden kloge staffs kommer man ikke langt. nu tog det mig lidt tid at finde ud af hvordan jeg kunne lave denne ansøgning....



1. Lidt om Mig :)

Jeg bor i Helsingør 3000 på sjælland, jeg hedder Samson Nenic og har rødder fra Serbien, jeg er 14 år og kan godt lide at spille med andre freaky peoples som mig XD jeg har spillet siden 2.0 updaten så man kan sige at jeg var med næsten fra starten :P det er jeg også vildt glad for

2. Hvorfor jeres server??

Jeg har hørt at staff er Godt og samværet er lige så godt og det er noget jeg syntes der er vigtigt når man spiller.

3. Hvad jeg laver i fritiden???

Jeg går i skole og efter skole sidder jeg ellers bare ved pc´en og spiller noget Minecraft eller noget CSGO.

Håber at jeg for lov til at komme ind på jeres server Hilsen (InGameName) Hektor005 (IRL) Samson :)
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøning

Post by FedeAnderzen »

hektor005 wrote:Hej Admins af Crafters.dk

Jeg kunne godt tænke mig, at komme ind på jeres server, fordi jeg har hørt gode rygter om søde Admins og Moderators
jeg mener at uden kloge staffs kommer man ikke langt. nu tog det mig lidt tid at finde ud af hvordan jeg kunne lave denne ansøgning....



1. Lidt om Mig :)

Jeg bor i Helsingør 3000 på sjælland, jeg hedder Samson Nenic og har rødder fra Serbien, jeg er 14 år og kan godt lide at spille med andre freaky peoples som mig XD jeg har spillet siden 2.0 updaten så man kan sige at jeg var med næsten fra starten :P det er jeg også vildt glad for

2. Hvorfor jeres server??

Jeg har hørt at staff er Godt og samværet er lige så godt og det er noget jeg syntes der er vigtigt når man spiller.

3. Hvad jeg laver i fritiden???

Jeg går i skole og efter skole sidder jeg ellers bare ved pc´en og spiller noget Minecraft eller noget CSGO.

Håber at jeg for lov til at komme ind på jeres server Hilsen (InGameName) Hektor005 (IRL) Samson :)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke vil sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Image
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøning

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply