"Looking at xyz" deaktiveret i debug?

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Damale91

"Looking at xyz" deaktiveret i debug?

Post by Damale91 »

Som overskriften siger, er linien i debug screen hvor der plejer at stå "looking at x,y,z" deaktiveret på serveren?

Og hvorfor? :shock:

Jeg går i nether og leder efter en decent size lava pool, men jeg gider ikke skulle bygge en masse broer i singlefile hen over dem for at finde ud af om det er stort nok til mit behov når jeg ville kunne bruge debug..

Håber alle sover godt på nuværende tidspunkt :mrgreen:
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
BetinaLerche

Re: "Looking at xyz" deaktiveret i debug?

Post by BetinaLerche »

Det er den ikke, og jeg ved ikke lige hvorfor du ikke kan se den. Hos mig står den nederst, og jeg har den også i nether.
Damale91

Post by Damale91 »

BetinaLerche wrote:Det er den ikke, og jeg ved ikke lige hvorfor du ikke kan se den. Hos mig står den nederst, og jeg har den også i nether.
Det var da mystisk.... Prøver at logge på serveren lidt senere og se om jeg har fået den, en internetsøgning gav mig bare ikke andet svar end at det måtte være deaktiveret på serveren :(
Kører du med optifine, hvis det måske er grunden til du har den linie?
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Damale91 wrote:Kører du med optifine, hvis det måske er grunden til du har den linie?
Jeg har også den omdiskuterede linje og de eneste mods jeg bruger er vores moderatorer 8-)
Proof!
Proof!
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
BetinaLerche

Post by BetinaLerche »

Damale91 wrote: Det var da mystisk.... Prøver at logge på serveren lidt senere og se om jeg har fået den, en internetsøgning gav mig bare ikke andet svar end at det måtte være deaktiveret på serveren :(
Kører du med optifine, hvis det måske er grunden til du har den linie?
Nej, jeg bruger ikke optifine :)
Damale91

Post by Damale91 »

Jeg fandt ud af hvorfor jeg ikke har den linie, man må åbenbart ikke se længere væk end 5 blokke, ellers vil den ikke vise sig :|
Post Reply