Som overskriften siger, er linien i debug screen hvor der plejer at stå "looking at x,y,z" deaktiveret på serveren?
Og hvorfor?
Jeg går i nether og leder efter en decent size lava pool, men jeg gider ikke skulle bygge en masse broer i singlefile hen over dem for at finde ud af om det er stort nok til mit behov når jeg ville kunne bruge debug..
Håber alle sover godt på nuværende tidspunkt
"Looking at xyz" deaktiveret i debug?
- Damale91
"Looking at xyz" deaktiveret i debug?
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
-
Re: "Looking at xyz" deaktiveret i debug?
Det er den ikke, og jeg ved ikke lige hvorfor du ikke kan se den. Hos mig står den nederst, og jeg har den også i nether.
- Damale91
Det var da mystisk.... Prøver at logge på serveren lidt senere og se om jeg har fået den, en internetsøgning gav mig bare ikke andet svar end at det måtte være deaktiveret på serverenBetinaLerche wrote:Det er den ikke, og jeg ved ikke lige hvorfor du ikke kan se den. Hos mig står den nederst, og jeg har den også i nether.
Kører du med optifine, hvis det måske er grunden til du har den linie?
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- Ninjastick
Jeg har også den omdiskuterede linje og de eneste mods jeg bruger er vores moderatorerDamale91 wrote:Kører du med optifine, hvis det måske er grunden til du har den linie?
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
-
Nej, jeg bruger ikke optifineDamale91 wrote: Det var da mystisk.... Prøver at logge på serveren lidt senere og se om jeg har fået den, en internetsøgning gav mig bare ikke andet svar end at det måtte være deaktiveret på serveren
Kører du med optifine, hvis det måske er grunden til du har den linie?
- Damale91
Jeg fandt ud af hvorfor jeg ikke har den linie, man må åbenbart ikke se længere væk end 5 blokke, ellers vil den ikke vise sig