Ansøgning!! :)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Benj3483

Ansøgning!! :)

Post by Benj3483 »

Dit Minecraft Navn: Benj3483

Alder: 13

Sted: Danmark, Sønderjylland, Haderslev

Interesser: Spil, computer, minecraft, fodbold!!! :)

Minecraft erfaring: Jeg har ca. spillet det i 2 år.. så jeg er ret erfaren :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: på Minecraftlisten.dk

Jeg vil joine serveren fordi der er ingen Survival server jeg kan spille på, så det her ville være fedt.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst alle reglerne, og jeg acceptere dem
julemand101

Re: Ansøgning!! :)

Post by julemand101 »

Benj3483 wrote:Dit Minecraft Navn: Benj3483

Sted: Danmark, Sønderjylland, Haderslev

Interesser: Spil, computer, minecraft, fodbold!!! :)

Minecraft erfaring: Jeg har ca. spillet det i 2 år.. så jeg er ret erfaren :)

Hvor har du hørt om crafters.dk: på Minecraftlisten.dk

Jeg vil joine serveren fordi der er ingen Survival server jeg kan spille på, så det her ville være fedt.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst alle reglerne, og jeg acceptere dem
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Benj3483

Ansøgning nr. 2 (Den er god denne her gang)

Post by Benj3483 »

Dit Navn: Benjamin

Dit Minecraft Navn: Benj3483

Sted: Danmark, Sønderjylland, Haderslev.

Interesser: Venner, familie og, Minecraft, Fodbold , og meget meget andet.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i omkring 2 år. Jeg har spillet meget inde på forskellige servers, men jeg er altid blevet griefet, og det bryder jeg mig ikke om.

Venner på serveren? Nej, desværre ikke endnu, men jeg regner da med at lærer alle at kende.

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi jeg mangler en server hvor jeg kan spille Vanilla Minecraft. Jeg har set en masse billeder fra serveren. Og fordi jeg vil lærer andre personer og kende, inde for de samme interesser. Derfor vil jeg gerne ind på lige præcis jeres server.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, læst og forstået.

Lidt omkring mig.

Jeg hedder Benjamin, og bor i Haderslev. Til dagligt går jeg i skole. Jeg bor hjemme ved min mor og far, da jeg som sagt er 13 år. Jeg elsker at spille Minecraft, da det er sådan et hyggeligt spil. I min fritid går jeg til Fodbold, og kan godt lide at spille PS3, spiller primært FIFA og GTA på PS3.

Hilsen Benjamin
julemand101

Post by julemand101 »

Den er godkendt. Kom ind på serveren og fang en admin (rød) eller moderator (blå) der så vil give dig en test i reglerne.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Testet og promoted
Image
BetinaLerche

Post by BetinaLerche »

Accounten er købt af Blackmicky_gamer, som har fået godkendt denne ansøgning: http://crafters.dk/forum/viewtopic.php?f=8&t=6624

Derudover er accountens nye navn TTwigo_
Post Reply