Dit Navn: emilie
Dit Minecraft Navn: Egonmusen
Alder: 12
Sted: vestjylland
Interesser: ridning pc og læsning
Minecraft erfaring: har en lille smule erfaring, har spillet har hjemme på en privat server
Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem min far og mor
Venner på serveren: Schreiber_ Da_Grisling
Hvorfor vil du joine vores server: det ser flot ud og jeg ser tit med når min mor eller far spiller der inde og jeg vil gerne hjælpe min mor eller far med at bygge færdigt
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst dem og gennem gået dem med min far
Skriv lidt om hvem du er, og hvad du kan lide: jeg elsker dyr har et godt sind er næsten glad hver dag, elsker glade mennesker og er glad for nye venner bliver nemt sur eller ked af det men kun vis i fornærmer mig
hilsen emilie
ansøgning Egonmusen
- Ninjastick
Re: ansøgning Egonmusen
Den er godkendt. Kom ind på serveren og fang en mod eller admin til en test i reglerne.Egonmusen wrote:Dit Navn: emilie
Dit Minecraft Navn: Egonmusen
Alder: 12
Sted: vestjylland
Interesser: ridning pc og læsning
Minecraft erfaring: har en lille smule erfaring, har spillet har hjemme på en privat server
Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem min far og mor
Venner på serveren: Schreiber_ Da_Grisling
Hvorfor vil du joine vores server: det ser flot ud og jeg ser tit med når min mor eller far spiller der inde og jeg vil gerne hjælpe min mor eller far med at bygge færdigt
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst dem og gennem gået dem med min far
Skriv lidt om hvem du er, og hvad du kan lide: jeg elsker dyr har et godt sind er næsten glad hver dag, elsker glade mennesker og er glad for nye venner bliver nemt sur eller ked af det men kun vis i fornærmer mig
hilsen emilie
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Ninjastick