Mit 32x32 texture mix er opdateret :D

Diskussion af klient/server mods og texturepacks.
Post Reply
CptTomatoKing

Mit 32x32 texture mix er opdateret :D

Post by CptTomatoKing »

Hej alle sammen :D
Som i sikkert ved har jeg mikset en texture pack sammen der ligner det originale men er i 32x32
Jeg har lige opdateret den så alt fra den nyeste version (1.3) er i "HD" Så nu er alt i HD :D
Den kan downloades her

Jeg tog lige lidt billeder ingame af hvad jeg nu lige havde ved hånden...
Image
Image
Image
Image
DOWNLOAD

Ps Feed back er meget velkommen & hvis du vel hjælpe med at holde den opdateret så er du meget velkommen til at kontakte mig :D
Last edited by CptTomatoKing on 04 Apr 2011, 19:57, edited 2 times in total.
To mine, or not to mine...
Casper98dk

Re: Mit 32x32 texture mix er opdateret :D

Post by Casper98dk »

jeg har det ikke godt med dette... Jeg har det som om jeg har sluttet mig til fjenden :P men jeg bruger din texturepack da min ikke er updated :) Men de er jo næsten ens så... MEN jeg laver lidt om på dem da din ikke har mixcrafts billeder.. de er de fedeste
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Casper98dk wrote:jeg har det ikke godt med dette... Jeg har det som om jeg har sluttet mig til fjenden :P men jeg bruger din texturepack da min ikke er updated :) Men de er jo næsten ens så... MEN jeg laver lidt om på dem da din ikke har mixcrafts billeder.. de er de fedeste
Hehe du skal da ikke føle at du slutter dig til fjenden... Du skal da bare tænke hvor er 007mads1's texture pack bare awesome! :lol: :lol:
Men hver person har jo sin smag og det er vel også derfor at vi mixer textures, så du er selvfølgelig velkommen til at bruge noget fra min pack hvis du vel :D (regner med at det er gensidigt hvis jeg falder over noget i din pack :roll: )

ps redstone i min pack ser ikke særligt pænt ud pt :? Arbejder på det :)
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

øhh er der nogle der ved hvordan man ændre tonen på et billede så fx rød og mørkerød bliver til hvid og grå med gimp?? :?
Det er også ok hvis der er nogle der kan komme med en forklaring med et andet program bare resultatet på godt :)
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Jeg har lige opdateret det, så de nye ting skulle gerne se lidt bedre ud nu :)
Redstone skulle også gerne se lidt bedre ud :D
Har ikke selv haft tid til at testet det endnu men det skulle gerne virke og se godt ud :P

ps hvis du vel have det gamle mojang logo (ved ikke hvorfor) så kan du få det i HD her (smid den i title mappen i texture (.zip) filen, før du patcher)
Post Reply