Fezzu's ansøgning!
Navn:
Cilas
Alder:
13. år gammel. Frisk og ung!
Minecraft navn:
Fezzu
Hvor er du fra i landet:
Region hovedstaden.
Minecraft erfaringer:
Jeg har spillet Singleplayer rigtig meget! Men er begyndt at gå mere over til Mulitplayer. Jeg har manglet et god server, hvor jeg kiggede lidt rundt, og fandt jeres. Jeg besluttede at give det et skud, og så må vi se hvad der kommer ud af det. Men jeg håber på det bedste.
Venner på serveren:
Jeg har ingen venner på serveren, men ser da frem til at få en masse nye! Jeg vil gerne se serveren an, og så vise den til mine venner.
Interesser:
Jeg går til sport 2 gange om ugen. Jeg går til badminton, og bordtennis, som jeg går meget op i. Jeg elsker også at spille minecraft, som jeg også vægter meget højt. jeg går på en skole med høje værdier, og så er jeg meget snaksalig.
Hvor har du hørt om crafters.dk:
Gennem FreakyVilles facebook.
Hvorfor vil du joine serveren:
Fordi jeg ser frem til at møde nye, og rare mennesker, og få en masse nye venner. Jeg er altid glad, med et smil på læben, og en venlig og glad dreng. jeg står altid med åbne arme, og er klar på at snakke med alle. Jeg er villig til at snakke, over det meste, men bruger mest kun TeamSpeak, og skype. Jeg ser frem til at bruge flere timer på jeres server, og møde en masse nye mennesker. Jeg har allerede "surfet" lidt rundt på jeres hjemme side, og det lyder osm noget jeg er rigtigt interesseret i, og håber klart at jeg kan få lov til at spille inde på jeres server.
Mine værdier:
Altid glad, og med et smil på læben. En hyggelig dreng, på 13 år. som nyder livet, og står med åbne arme. Jeg har en sort humor (Don't blame me). Jeg er også moden, og kan opføre mig ordenligt.
Jeg glæder mig til svar, og håber i vil acceptere mig.
Ansøgning - Fezzu
- Zicy
Re: Ansøgning - Fezzu
Den er godkend, kom ind på serveren og fang en moderator eller admin og bed om en test i reglerne.
- Zicy
Re: Ansøgning - Fezzu
Tested og promoted