Outdated server

Kritik af Crafters.dk
rekute1

Outdated server

Post by rekute1 »

Hey rekute her:) jeg ville bare lige sige at jeg synes det er ekstremt irreterende severen er outdated og jeg ved godt at jeg ikke burde klage så meget når jeg ikke er promoted endnu men det er kun fordi jeg savner severen. Jeg håber at hvis en admin ser det her vil sige det videre til hovedadminen og gøre ham opmærksom på det. Venlig hilsen rekute :)
RLarsen

Re: Outdated server

Post by RLarsen »

hvis du læser på crafters.dk hovedsiden vil du kunne læse hvorfor serveren er outdated :)

xcanner venter på at der kommer opdateringer på diverse server mods før han vil opdatere serveren.
Hvis disse mods ikke er opdateret ville vi slet ikke have nogen kontrol over hvad folk laver (griefing osv)

så hav tålmodighed - serveren er snart oppe og køre igen :)
Image
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Det er træls at man skal igennem det hver gang minecraft bliver opdateret :(
Men nu kan man jo vælge ikke at opdatere så derfor vel det problem sikkert ikke komme i fremtiden :D
To mine, or not to mine...
Rekalty

Post by Rekalty »

Af hvad jeg kan se, har X taget serveren end, indtil han kan få den opdateret til 1.3, så der er ikke rigtigt nogen grund til at ikke opdatere spillet, af hvad jeg kan se :) nu kan jeg få rodet lidt i single player, med nogle designs :D Cya Server Side, at some point!
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Rekalty wrote:Af hvad jeg kan se, har X taget serveren end, indtil han kan få den opdateret til 1.3, så der er ikke rigtigt nogen grund til at ikke opdatere spillet, af hvad jeg kan se :) nu kan jeg få rodet lidt i single player, med nogle designs :D Cya Server Side, at some point!
Der er da grund til at opdatere da (så vidt jeg kan forstå er) serveren allerrede er opdateret (og hvis den ikke er så bliver den det jo...) :)
Så hvorfor vente med at opdatere og se alle de nye ting til senere :? (måske kan man få idér til hvad man skal lave på serveren...)?
Der er derimod mange grunde til at opdatere ;)
fatKaizer

Post by fatKaizer »

Minecraf er kun en betaversion af et spil. Det har endnu ikke fået sit eget modding api, og er derfor afhængig af frivillige folk, der måske også har andet at tage sig til. Så snart modding api'et udkommer (i år en gang) burde der ikke komme så meget ventetid mellem hver update. Men indtil da, er der ikke andet at gøre, end at vente tålmodigt.

Notch har udtalt, at modding api'et ligger meget højt på todo listen.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

fatKaizer wrote:Minecraf er kun en betaversion af et spil. Det har endnu ikke fået sit eget modding api, og er derfor afhængig af frivillige folk, der måske også har andet at tage sig til. Så snart modding api'et udkommer (i år en gang) burde der ikke komme så meget ventetid mellem hver update. Men indtil da, er der ikke andet at gøre, end at vente tålmodigt.

Notch har udtalt, at modding api'et ligger meget højt på todo listen.
Udkommer der også modding api til server??
Rekalty

Post by Rekalty »

Gid jeg vidste hvad Modding API er... :D
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Alt hvad du behøves at vide pt er at det er en ting der gør at nogle mods ikke skal opdateres og den gør det lettere at have mobs ;)
Men man ved ikke endnu helt præcis hvordan de vel lave den og dermed hvordan den kommer til at se ud (men mit gæt er at brugerfladen kommer til at ligne texture packs tingen..)
fatKaizer

Post by fatKaizer »

Ja jeg tror primært de fokusere på modding api til servere. Det er i hvert fald det, der er mest efterspurgt. Ting som minimap og speedhack, har ikke så høj prioritet, så vidt jeg har forstået. Men api'et kommer jo ikke kun til at gælde til servere. Spillet bliver jo afviklet på praktisk talt samme måde, uanset om det er singleplayer eller multiplayer. Derfor ville det ikke give mening, at lave et api, der kun virkede til én af delene.
Post Reply