Dit Navn: Marie
Dit Minecraft Navn: Fadien
Alder: 16
Sted: Storkøbenhavn
Interesser: skate, spille computer, Netflix, venner, alt for meget dårlig spotify-musik... idk
Minecraft erfaring: Har spillet minecraft siden jeg var 10-11 år
Hvor har du hørt om crafters.dk: minecraftlist.dk
Venner på serveren? ingen venner overhovedet. jk. nej
Hvorfor vil du joine vores server: fordi folk på serveren virker flinke og sådan noget. Jeg keder mig. Please xD
Har du læst og forstået reglerne? yes yes
Skriv lidt om hvem du er, og hvad du kan lide: Øh, jeg går på efterskole, hvor jeg har sporet Kadet, hvilket er noget leder-/militær-træning så det er vildt fedt. Jeg får tit at vide at jeg er meget positiv, selv i nogle ret hårde, svære eller frustrerende situationer kan jeg se noget godt og ja. Jeg ved ikke hvad jeg skrive xD Øh jo, har ikke spillet minecraft siden jeg startede på efterskolen før i dag, lol..... så det er lidt underligt, ja.
ansøgning by Fadien ~
-
Re: ansøgning by Fadien ~
Fadien wrote:Dit Navn: Marie
Dit Minecraft Navn: Fadien
Alder: 16
Sted: Storkøbenhavn
Interesser: skate, spille computer, Netflix, venner, alt for meget dårlig spotify-musik... idk
Minecraft erfaring: Har spillet minecraft siden jeg var 10-11 år
Hvor har du hørt om crafters.dk: minecraftlist.dk
Venner på serveren? ingen venner overhovedet. jk. nej
Hvorfor vil du joine vores server: fordi folk på serveren virker flinke og sådan noget. Jeg keder mig. Please xD
Har du læst og forstået reglerne? yes yes
Skriv lidt om hvem du er, og hvad du kan lide: Øh, jeg går på efterskole, hvor jeg har sporet Kadet, hvilket er noget leder-/militær-træning så det er vildt fedt. Jeg får tit at vide at jeg er meget positiv, selv i nogle ret hårde, svære eller frustrerende situationer kan jeg se noget godt og ja. Jeg ved ikke hvad jeg skrive xD Øh jo, har ikke spillet minecraft siden jeg startede på efterskolen før i dag, lol..... så det er lidt underligt, ja.
Lidt tynd, men jeg godkender den alligevel.
Kom ind og bed om en test i reglerne af en admin eller moderator