andsøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
jastrid
Posts: 1
Joined: 19 Feb 2016, 18:00

andsøgning

Post by jastrid »

Navn jakob

mit minecraft navn jastrid

alder 13

sted Nordjylland

Interesser jeg spiller meget cs go og minecraft og andre steam spil

minecraft erfaring jeg har spillet minecraft i 4 år og spillet på mange server og en lille smule single player

hvor jeg har hørt om crefters.dk min ven tobi9554 har sagt det

venner på servern tobi9554

hvorfor jeg vil ind på servern min ven sagde at den var fed og det bare vil være lidt chill

har jeg læst og forstået reglerne jeg brugte lidt tid på at læse det og jeg forstod det

skriv lidt om mig selv jeg går til bmx to gange om ugen, Jeg er ikke den bedste men jeg er okay til det. Jeg er meget lav, i forhold til min alder. Og jeg bruger rigtig meget af min fritid på at spille computer
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: andsøgning

Post by BetinaLerche »

jastrid wrote:Navn jakob

mit minecraft navn jastrid

alder 13

sted Nordjylland

Interesser jeg spiller meget cs go og minecraft og andre steam spil

minecraft erfaring jeg har spillet minecraft i 4 år og spillet på mange server og en lille smule single player

hvor jeg har hørt om crefters.dk min ven tobi9554 har sagt det

venner på servern tobi9554

hvorfor jeg vil ind på servern min ven sagde at den var fed og det bare vil være lidt chill

har jeg læst og forstået reglerne jeg brugte lidt tid på at læse det og jeg forstod det

skriv lidt om mig selv jeg går til bmx to gange om ugen, Jeg er ikke den bedste men jeg er okay til det. Jeg er meget lav, i forhold til min alder. Og jeg bruger rigtig meget af min fritid på at spille computer
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke vil sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: andsøgning

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply