Ansøgning - Alexsmartguy

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
Alexsmartguy
Posts: 1
Joined: 23 May 2016, 18:24

Ansøgning - Alexsmartguy

Post by Alexsmartguy »

Dit Navn: Alexander
Dit Minecraft Navn: Alexsmartguy

Alder: 23

Sted: Frederiksberg i København

Interesser: Læsning, tegning, spil, computer og dykning.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet lidt creative og survival, og enkelte hungergames med en ven.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra min søster, fra Betina :)

Venner på serveren? Misbjoern og forhåbentlig Betinalerche snart :)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg leder efter det rette sted at tilbringe noget kvalitetstid med min søster, og jeg ville kunne interagere med en god stemning til serveren. Jeg ville finde det en ære at pynte lidt rundt i serveren.

Har du læst og forstået reglerne? Det synes jeg selv, ja.

Som der står længere oppe er mit navn Alexander. Jeg er 23 år og bor alene i København. Til hverdag syr jeg, men gamer også rigtig meget. Jeg er et menneske der for det meste bare passer mig selv og tuller rundt med nogle små projekter. Ellers er jeg stor fan af at sove. Mine weekender tilbringer jeg foran computeren til et spil Crusader eller Garrys mod, som regel deathrun, ellers sover jeg.
Selv vil jeg ogsåsige, at jeg er et menneske med godt humør. En lille hyggespreder, om man så må sige :)
Det er vigtigt for mig, at folk omkring mig har det godt og er glade, for så kører det bedst for os allesammen.
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Ansøgning - Alexsmartguy

Post by BetinaLerche »

Alexsmartguy wrote:Dit Navn: Alexander
Dit Minecraft Navn: Alexsmartguy

Alder: 23

Sted: Frederiksberg i København

Interesser: Læsning, tegning, spil, computer og dykning.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet lidt creative og survival, og enkelte hungergames med en ven.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra min søster, fra Betina :)

Venner på serveren? Misbjoern og forhåbentlig Betinalerche snart :)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg leder efter det rette sted at tilbringe noget kvalitetstid med min søster, og jeg ville kunne interagere med en god stemning til serveren. Jeg ville finde det en ære at pynte lidt rundt i serveren.

Har du læst og forstået reglerne? Det synes jeg selv, ja.

Som der står længere oppe er mit navn Alexander. Jeg er 23 år og bor alene i København. Til hverdag syr jeg, men gamer også rigtig meget. Jeg er et menneske der for det meste bare passer mig selv og tuller rundt med nogle små projekter. Ellers er jeg stor fan af at sove. Mine weekender tilbringer jeg foran computeren til et spil Crusader eller Garrys mod, som regel deathrun, ellers sover jeg.
Selv vil jeg ogsåsige, at jeg er et menneske med godt humør. En lille hyggespreder, om man så må sige :)
Det er vigtigt for mig, at folk omkring mig har det godt og er glade, for så kører det bedst for os allesammen.
Godkendt. Kom ind på serveren og få en test i reglerne af en moderator eller admin
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning - Alexsmartguy

Post by FedeAnderzen »

Inaktiv
Image
Post Reply