Server Semi Up… ?

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
CptTomatoKing

Server Semi Up… ?

Post by CptTomatoKing »

crafters.dk wrote:Server Semi Up…
Well the server is up, but I will take it op and down a few times (to get all the commands to work). Ive converted to new group/user system, also all /home have been reset…
Godt at serveren er oppe igen :D
men jeg kan hvis ikke komme på lige nu :(
hnn hvor langt tid vel der ca. gå mellem genstart og hvor lang en periode vel det være sådan (en time? en dag? eller??) :?:
To mine, or not to mine...
julemand101

Re: Server Semi Up… ?

Post by julemand101 »

Årsagen til du ikke kan komme ind nu er at minecraft.net er nede (igen). Så vi må bare vente på at Notch nu får den server op og køre igen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

julemand101 wrote:Årsagen til du ikke kan komme ind nu er at minecraft.net er nede (igen). Så vi må bare vente på at Notch nu får den server op og køre igen.
Jeg er kommet ind nu...
men jeg kunne jo godt komme ind på minecraft.. jeg kunne bare ikk komme ind på serveren
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

Så loggede man lige ud og kan ikke komme ind igen :( :cry:
fatKaizer

Post by fatKaizer »

Minecraft.net er meget ustabil lige pt. og sådan fortsætter den nok med at være resten af weekenden, da hele holdet er taget til GDC :/ Men hvis i prøver på lidt forskellige tidspunkter, skal det nok lykkedes. Det virkede i hvert fald for mig, efter noget tid.

Et lille tip: Hvis du ikke kan se Minecraft.net, så lad være med at relogge :)
xcanner

Post by xcanner »

Har haft den genstartet et par gange, men jeg kan ikke rigtig teste det, da jeg ikke selv har kunnet logge på :D
It's all about the community
RMJ1984

Post by RMJ1984 »

Tror snart vi skal have snak om ny map :P eller en mere server yes yes .

lidt som med lego, nogengang er man bare nød til at smadre lortet, og starte forfra :)
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

RMJ1984 wrote:Tror snart vi skal have snak om ny map :P eller en mere server yes yes .

lidt som med lego, nogengang er man bare nød til at smadre lortet, og starte forfra :)
Det er nok rigtigt
men nu var jeg jo lige i gang med min undervands by :cry: * snøft *
RMJ1984

Post by RMJ1984 »

007mads1 wrote:
RMJ1984 wrote:Tror snart vi skal have snak om ny map :P eller en mere server yes yes .

Det er nok rigtigt
Hehe bliver næppe lige nu. bare engang, der er kommet så meget nyt. specielt biomes, nye træ sorter, sandsten som forkommer naturligt. Så må du blive færdig med vand byen og få lavet en video :)

eller og evt billeder.

hvor er det den by ligger henne af igen ?.
CptTomatoKing

Post by CptTomatoKing »

RMJ1984 wrote:
007mads1 wrote:

Det er nok rigtigt
Hehe bliver næppe lige nu. bare engang, der er kommet så meget nyt. specielt biomes, nye træ sorter, sandsten som forkommer naturligt. Så må du blive færdig med vand byen og få lavet en video :)

eller og evt billeder.

hvor er det den by ligger henne af igen ?.
Det med biomes kan godt ses på nogle træer omkring undervands byen da de er fra før biomes kom og derfor har hvert enkelte træ forskellige farvet blade :?
og hvis vi skal have en ny verden kan den gamle så ikke blive uploadet så man kan spille den i ssp? (ved godt at den er stor men algevel kunne det være sjovt :D )

ps der er et kort der viser hvor undervands byen er her (postede det første gang i denne post <og der er stadig grunde...) ;)
Post Reply