ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
ikkeismad
Posts: 2
Joined: 17 Jun 2016, 21:54

ansøgning

Post by ikkeismad »

fuldeNavn: Mikkel Madsen

Alder: 14

hvad jeg kan lide: Jeg elsker at lade logo's på pc. det gode vejr der kommer nogle gange

hvorfor jeg ansøger: er fordi det er verdens bedste server :D

vil gerne møde nogle nye venner på en server :D

Jeg har forstået reglerne

PS...... Håber jeg kommer ind :) :) :) :)
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: ansøgning

Post by BetinaLerche »

ikkeismad wrote:fuldeNavn: Mikkel Madsen

Alder: 14

hvad jeg kan lide: Jeg elsker at lade logo's på pc. det gode vejr der kommer nogle gange

hvorfor jeg ansøger: er fordi det er verdens bedste server :D

vil gerne møde nogle nye venner på en server :D

Jeg har forstået reglerne

PS...... Håber jeg kommer ind :) :) :) :)

Din ansøgning er for kort, har mangler og følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke vil sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
User avatar
ikkeismad
Posts: 2
Joined: 17 Jun 2016, 21:54

Ikkeismad

Post by ikkeismad »

Hej jeg hedder mikkel.... jeg er 14 år gammel jeg elsker og spille minecraft 24/7
det er mit ynglings spil... mine venner fek.s Blackmicky_gamer , HamMedIssen har
givet mig inspiration på den her server jeg har set dem spille på serveren den ser god
ud.... jeg vil møde nye jordborer som er sjove venlige osv. jeg kan godt lide fodbold og
badminton og tennis og at lave billeder på computeren. ;) SLUT...... :)
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Ikkeismad

Post by BetinaLerche »

ikkeismad wrote:Hej jeg hedder mikkel.... jeg er 14 år gammel jeg elsker og spille minecraft 24/7
det er mit ynglings spil... mine venner fek.s Blackmicky_gamer , HamMedIssen har
givet mig inspiration på den her server jeg har set dem spille på serveren den ser god
ud.... jeg vil møde nye jordborer som er sjove venlige osv. jeg kan godt lide fodbold og
badminton og tennis og at lave billeder på computeren. ;) SLUT...... :)
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, og du har desværre ikke flere chancer.

Vi anbefaler dig at finde en anden server at spille på.


Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: ansøgning

Post by BetinaLerche »

Ansøgningerne er ugyldige, da han allerede har en godkendt ansøgning som Timerlake.
Post Reply