Super hyggeligt, jeg åbner crafters hvor jeg har stået afk inde foran mit byggeri ved spawn i løbet af natten og der finder jeg ud af at jeg er død ved at drukne under min ene pillar. Til gengæld er det tydeligt det ikke var et uheld, jeg efterlod min account foran mine kister, men nogen har skubbet den ned i vandet via de trappetrin jeg har lavet i stien til at jeg kunne komme op ad vandet når jeg faldt i.
Samtidig ved jeg også der var nogle cheaters på i løbet af natten som fløj rundt med speedhack, så jeg er kraftigt overbevist om at det er dem der har syntes det ville være sjovt at skubbe mig i vandet så jeg druknede mens jeg stod der.
Betina skulle gerne have modtaget besked om navne på de defaults der var på serveren, min forespørgsel er bare om man ved hjælp af et rollback kan rette op på den skade de har gjort?
Jeg havde godt nok ikke andre items på mig end nogle kartofler og en diahakke med enchants, det er mere mit dia armor med max enchants undtagen thorns og det at jeg var lvl 64, som ærgrer mig, de har sandsynligvis stjålet hvad jeg havde på mig, men er de ting overhovedet til at få fat på hvis man laver et rollback på mig eller dem?
/Damale
Player rollback?
- Damale91
Player rollback?
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
-
Re: Player rollback?
Damale91 wrote:Super hyggeligt, jeg åbner crafters hvor jeg har stået afk inde foran mit byggeri ved spawn i løbet af natten og der finder jeg ud af at jeg er død ved at drukne under min ene pillar. Til gengæld er det tydeligt det ikke var et uheld, jeg efterlod min account foran mine kister, men nogen har skubbet den ned i vandet via de trappetrin jeg har lavet i stien til at jeg kunne komme op ad vandet når jeg faldt i.
Samtidig ved jeg også der var nogle cheaters på i løbet af natten som fløj rundt med speedhack, så jeg er kraftigt overbevist om at det er dem der har syntes det ville være sjovt at skubbe mig i vandet så jeg druknede mens jeg stod der.
Betina skulle gerne have modtaget besked om navne på de defaults der var på serveren, min forespørgsel er bare om man ved hjælp af et rollback kan rette op på den skade de har gjort?
Jeg havde godt nok ikke andre items på mig end nogle kartofler og en diahakke med enchants, det er mere mit dia armor med max enchants undtagen thorns og det at jeg var lvl 64, som ærgrer mig, de har sandsynligvis stjålet hvad jeg havde på mig, men er de ting overhovedet til at få fat på hvis man laver et rollback på mig eller dem?
/Damale
Jeg går ud fra at de har dræbt dig for at få dit armor, og jeg kan se at den ene skrev en kommando i chatten hvor han prøvede at se dit inventory. Der er desværre ikke noget rollback der vil tillade os at se offline spilleres inventory, og heller ikke selvom de har ligget og despawnet er der noget vi kan gøre.
Det er selvfølgelig en rigtig ærgerlig situation, men vi vil snakke om sagen på næste møde og måske finde ud af noget hvor defaults ikke kan skubbe til folk.
- JBTollak
- Administrator
Verden er bare fyldt med store røvhuller som burde brænde op i helvede!
Når det så er sagt, så er pluginnet LogBlock, som vi bruger til at logge folk og lave rollback med, ikke i stand til at lave rollback på players inventory eller levels.
Muligheden at skubbe til folk er noget der er blevet genindført i Minecraft i version 1.9.
Som Betina skriver, vil vi undersøge om vi kan slå det fra.
Når det så er sagt, så er pluginnet LogBlock, som vi bruger til at logge folk og lave rollback med, ikke i stand til at lave rollback på players inventory eller levels.
Muligheden at skubbe til folk er noget der er blevet genindført i Minecraft i version 1.9.
Som Betina skriver, vil vi undersøge om vi kan slå det fra.
- Damale91
Tænkte nok at rollback kun virker på ting der direkte ændres på mappet...
Pisse irriterende, havde lige gjort det armor færdigt i sidste uge!
For fremtiden må jeg bare lade være med at opholde mig synligt når jeg går afk!
Men ja, den ene af dem har sikkert det hele i sit inventory, selv med respiration III som jeg havde var det jo ikke meget mere end 2 minutter de skulle stå og vente på at få tingene. I det mindste var det "what you see is what you get" og at jeg ikke havde mit inventory fyldt med alt muligt.
Pisse irriterende, havde lige gjort det armor færdigt i sidste uge!
For fremtiden må jeg bare lade være med at opholde mig synligt når jeg går afk!
Men ja, den ene af dem har sikkert det hele i sit inventory, selv med respiration III som jeg havde var det jo ikke meget mere end 2 minutter de skulle stå og vente på at få tingene. I det mindste var det "what you see is what you get" og at jeg ikke havde mit inventory fyldt med alt muligt.
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
-
Det er altid noget!Damale91 wrote: I det mindste var det "what you see is what you get" og at jeg ikke havde mit inventory fyldt med alt muligt.
- Ninjastick
Jeg har kontrolleret de involverede brugeres inventory og ingen af dem har noget nævneværdigt på sig.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...