Dit Navn: Jeg Hedder Nicki
Dit Minecraft Navn: Min IGN er GuffyDK
Alder: jeg er 12 og har fødselsdag den 8 marts
Sted: jeg bor i en lille flot by der hedder Glejbjerg
Interesser: jeg kan godt lide at spille minecraft og fodbold og så kan jeg godt lide at tegne
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden jeg var 9 år og jeg var helt vild med at bygge og det er jeg stadig men jeg er mest inde på multiplayer det er kun hvis jeg skal prøve redstone ting eller bygge noget så går jeg gerne en lille tur en på singleplayer
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en af mine venner fra klasses
Venner på serveren? nah men håber på at lokke 2-3 venner med her ind
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg synes servern er meget god og kan godt lide den hvordan den er bygget men det er også mest fordi der er så mange rare mennesker der inder der hjælper meget og så vil jeg også gerne bygge....
Har du læst og forstået reglerne? yes jeg har læst den igennem 2 til 3 gange og jeg har forstået dem
Skriv lidt om hvem du er, og hvad du kan lide: som sagt hedder jeg Nicki og er 12 år jeg går til fodbold og kan godt lide at tegne og jeg kan også godt lide at udforske og bygge inde på minecraft jeg har spillet det siden jeg var 9 og har været vild med det lige siden. jeg spiller også meget minecraft på min telefon og bygger meget der og så har jeg en lille tegnevæk hvor alle mine tegninger hænger ;D Håber snart jeg bliver godkendt
~~GuffyDK AKA. Nicki
Ansøgning fra -- GuffyDK / Nicki
-
Re: Ansøgning fra -- GuffyDK / Nicki
Før jeg lukker dig ind vil jeg gerne lige være sikker på at du er den eneste der har adgang til din account?GuffyDK wrote:Dit Navn: Jeg Hedder Nicki
Dit Minecraft Navn: Min IGN er GuffyDK
Alder: jeg er 12 og har fødselsdag den 8 marts
Sted: jeg bor i en lille flot by der hedder Glejbjerg
Interesser: jeg kan godt lide at spille minecraft og fodbold og så kan jeg godt lide at tegne
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden jeg var 9 år og jeg var helt vild med at bygge og det er jeg stadig men jeg er mest inde på multiplayer det er kun hvis jeg skal prøve redstone ting eller bygge noget så går jeg gerne en lille tur en på singleplayer
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en af mine venner fra klasses
Venner på serveren? nah men håber på at lokke 2-3 venner med her ind
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg synes servern er meget god og kan godt lide den hvordan den er bygget men det er også mest fordi der er så mange rare mennesker der inder der hjælper meget og så vil jeg også gerne bygge....
Har du læst og forstået reglerne? yes jeg har læst den igennem 2 til 3 gange og jeg har forstået dem
Skriv lidt om hvem du er, og hvad du kan lide: som sagt hedder jeg Nicki og er 12 år jeg går til fodbold og kan godt lide at tegne og jeg kan også godt lide at udforske og bygge inde på minecraft jeg har spillet det siden jeg var 9 og har været vild med det lige siden. jeg spiller også meget minecraft på min telefon og bygger meget der og så har jeg en lille tegnevæk hvor alle mine tegninger hænger ;D Håber snart jeg bliver godkendt
~~GuffyDK AKA. Nicki
- GuffyDK
ja det her en ny account guffy4 var der alt for mange der havde koden til men ja jeg er den eneste
~~ Nicki
~~ Nicki
-
Så vil jeg gerne godkende den. Kom ind på serveren og få en test i reglerne af en admin eller moderatorGuffyDK wrote:ja det her en ny account guffy4 var der alt for mange der havde koden til men ja jeg er den eneste
~~ Nicki
- GuffyDK
jeg er inde men der er ikke nogen mods eller admins inde ?
~~ Nicki
~~ Nicki
-
Du kan jo ikke forvente at vi sidder der døgnet rundt.GuffyDK wrote:jeg er inde men der er ikke nogen mods eller admins inde ?
~~ Nicki
-
Tested & promoted