Ansøgning til Crafters.dk

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
SevergamingDK
Posts: 2
Joined: 10 Jul 2016, 13:03

Ansøgning til Crafters.dk

Post by SevergamingDK »

Dit navn: Mads Krüger Severinsen

Dit MC Navn: SevergamingDK

Alder: 17 år

Sted: Vojens, Sønderjylland, Danmark

Interesser: venner, familie, skole, gaming, træning, afslapning, svømning kæledyr. både chill og hardcore gaming fx. turneringer eller konkurrencer.

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i ca. 5 år nu, og jeg har elsket det siden dag 1. Den måde at du ingen grænser har, ud over din fantasi er fantastisk. Jeg elsker at bygge, Mine og bare leve livet med vennerne.

hvor har du hørt om Crafters.dk: Jeg så nogen skrive om gode servere på facebook. og denne server blev nævnt meget hurtigt.

Venner på serveren: desværre ingen....... Endnu

hvorfor vil jeg joine Crafters.dk: fordi jeg mangler en server som er venlig og afslappet.

har då læst og forstået reglerne: Ja det har jeg. Regler følger jeg meget

info om mig selv: som jeg har skrevet hedder jeg Mads. jeg er 17 år og en stor gamer. jeg har et meget fint temperament og hvis jeg bliver sur/irreterret så skriver jeg det ikke #### til folk i chatten, men logger måske bare ud i lidt tid. håber jeg kan blive accepteret.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning til Crafters.dk

Post by FedeAnderzen »

SevergamingDK wrote:Dit navn: Mads Krüger Severinsen

Dit MC Navn: SevergamingDK

Alder: 17 år

Sted: Vojens, Sønderjylland, Danmark

Interesser: venner, familie, skole, gaming, træning, afslapning, svømning kæledyr. både chill og hardcore gaming fx. turneringer eller konkurrencer.

Minecraft erfaring: jeg har spillet minecraft i ca. 5 år nu, og jeg har elsket det siden dag 1. Den måde at du ingen grænser har, ud over din fantasi er fantastisk. Jeg elsker at bygge, Mine og bare leve livet med vennerne.

hvor har du hørt om Crafters.dk: Jeg så nogen skrive om gode servere på facebook. og denne server blev nævnt meget hurtigt.

Venner på serveren: desværre ingen....... Endnu

hvorfor vil jeg joine Crafters.dk: fordi jeg mangler en server som er venlig og afslappet.

har då læst og forstået reglerne: Ja det har jeg. Regler følger jeg meget

info om mig selv: som jeg har skrevet hedder jeg Mads. jeg er 17 år og en stor gamer. jeg har et meget fint temperament og hvis jeg bliver sur/irreterret så skriver jeg det ikke #### til folk i chatten, men logger måske bare ud i lidt tid. håber jeg kan blive accepteret.
Godkendt kom ind på serveren og fang en moderator eller admin og bed om testen, når du kan reglerne.
Image
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Ansøgning til Crafters.dk

Post by JBTollak »

Inaktiv
Post Reply