Hej. Jeg skriver ang. et ban jeg fik, da jeg var en lille dreng. Jeg vil høre om det er muligt, jeg kan få dette fjernet. Da mig og min ven, kunne tænke sig at spille på jeres server igen. Self. vil vi følge reglerne... Da vi er blevet mere moden siden folkeskolen.
Mvh - MarkusGK
Markus Gade (18 år)
Gammel ban
-
Re: Gammel ban
Jeg synes at det er en rimelig sølle klage, du kommer med der. Du har lavet så meget ravage, og den gamle adminstab har brugt så meget tid på dig.MarkusGK wrote:Hej. Jeg skriver ang. et ban jeg fik, da jeg var en lille dreng. Jeg vil høre om det er muligt, jeg kan få dette fjernet. Da mig og min ven, kunne tænke sig at spille på jeres server igen. Self. vil vi følge reglerne... Da vi er blevet mere moden siden folkeskolen.
Mvh - MarkusGK
Markus Gade (18 år)
Jeg kan henvise til disse tråde: http://crafters.dk/forum/viewtopic.php? ... t=markusGK
viewtopic.php?f=23&t=3806
Jeg kan dog godt se at det er rigtig mange år siden, og vi vil derfor tage det op på vores møde på søndag.
-
Kan kun sige en ting... Er helt enig med dig.
Sidder selv og griner af det, da jeg lige læste det. Jeg vil kalde mig selv retarderet.
Men det trælse ved det, er jeg ikke kan ændre fortiden... Og hvordan denne lille dreng, ved navn Markus.. opførsel var.
Sidder nu og tænker nu, det var dumdristig. Det jeg gjorde....
Men håber bare jeg vil få denne chance.. Og hvis noget hopper op igen, så har i retten til at lukke mig ud på livstid.
Pga. min sølle klage er fordi, det eneste der er at sige. Jeg var en lille dum dreng, som ikke viste nogen form for respekt osv.
Men som tiden er gået, er jeg blevet en mere voksen mand.
Håber ledelsen forstår mig.
Mvh MarkusGK
Forsæt god onsdag.
Sidder selv og griner af det, da jeg lige læste det. Jeg vil kalde mig selv retarderet.
Men det trælse ved det, er jeg ikke kan ændre fortiden... Og hvordan denne lille dreng, ved navn Markus.. opførsel var.
Men håber bare jeg vil få denne chance.. Og hvis noget hopper op igen, så har i retten til at lukke mig ud på livstid.
Pga. min sølle klage er fordi, det eneste der er at sige. Jeg var en lille dum dreng, som ikke viste nogen form for respekt osv.
Mvh MarkusGK
Forsæt god onsdag.
- FedeAnderzen
VI har kigget på din klage og har i den forbindelse været igennem din historik på Crafters.MarkusGK wrote:Kan kun sige en ting... Er helt enig med dig.
Mvh MarkusGK
Forsæt god onsdag.
I vores admin system kan man se at du er jailet og bannet flere gange, hver gang kommer du med en undskyldning og et løfte om at forbedre dig hvis du kommer ind igen. Det viser sig desværre at det aldrig holder. Når du er banned fra serveren logger du (ifølge egen påstand) alligevel ind og render rundt.
Vi blev i fællesskab enige om at vi ikke giver dig endnu en chance, vi har brugt meget tid på dig og dine handlinger over årene og ønsker ikke at bruge mere. Klagen er afvist, du kommer ikke til at spille på Crafters igen, jeg håber du denne gang virkelig er blevet en voksen mand der tager din straf uden at lave ballade.
-
Helt enig med jeres beslutning. Men kan ikke gøre noget ved det...
Moden eller umoden. Ved jeg ikke om hvordan dette vil lyde... Nok umoden.
- Så må jeg vel bare spille på "den tredje konto" som jeg har inde hos jer.
konto 1 - MarkusGK
konto 2 - LiPiLoP
konto 3 - ***********
Held og lykke med jagten.
Mvh MarkusGK.
Forsæt god søndag.
konto 1 - MarkusGK
konto 2 - LiPiLoP
konto 3 - ***********
Mvh MarkusGK.
Forsæt god søndag.
-
MarkusGK wrote:Helt enig med jeres beslutning. Men kan ikke gøre noget ved det...
konto 1 - MarkusGK
konto 2 - LiPiLoP
konto 3 - ***********
Mvh MarkusGK.
Forsæt god søndag.
Endnu engang viser du at du ikke har forbedret dig. Hold dig langt væk fra crafters.dk.