Ansøgning Til De Herre Fra Crafters.Dk

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
MiniRaun12
Posts: 1
Joined: 13 Jul 2016, 16:43

Ansøgning Til De Herre Fra Crafters.Dk

Post by MiniRaun12 »

Goddag de herre! Nu skal i høre!

Dit Navn: Mark Teit Andersen.

Dit Minecraft Spille Navn: MiniRaun12.

Alder: 18 År.

Sted: Gørlev, Kalundborg.

Interesser: Venner, Arbejde, Træning, Parkour, Gaming.

Minecraft erfaring: Har haft det i 3 år nu, har en fantastisk fantasi, jeg elsker at bygge og samle materialer.

Hvor har du hørt om Crafters.dk: Jeg så nogen skrive om gode servere på facebook. Så jeg måtte lige kigge ind.

Venner på serveren: De spiller ikke andet end Faction og andre spil, så jeg ville lade dem uden om.

Hvorfor vil jeg joine Crafters.dk: fordi jeg mangler en server som jeg kunne bruge min fritid på og den ser meget god ud.

Har du læst og forstået reglerne: Ja det har jeg da. Jeg tager regler meget alvorlige.

info om mig selv: Jeg er som forventet, meget skør, ung, mærkelig, Hurmor i top! Har en krukke fuldt med dårlige joks så bare rolig.
Ej lad vær. Jeg er lidt af en drakker så jeg drikker lidt men bare rolig det er ikke så jeg bliver sur eller sviner folk til eller sådan noget.
Håber dog i stadig vil lade mig ind.

Mvh. Mark Andersen.
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Ansøgning Til De Herre Fra Crafters.Dk

Post by BetinaLerche »

MiniRaun12 wrote:Goddag de herre! Nu skal i høre!

Dit Navn: Mark Teit Andersen.

Dit Minecraft Spille Navn: MiniRaun12.

Alder: 18 År.

Sted: Gørlev, Kalundborg.

Interesser: Venner, Arbejde, Træning, Parkour, Gaming.

Minecraft erfaring: Har haft det i 3 år nu, har en fantastisk fantasi, jeg elsker at bygge og samle materialer.

Hvor har du hørt om Crafters.dk: Jeg så nogen skrive om gode servere på facebook. Så jeg måtte lige kigge ind.

Venner på serveren: De spiller ikke andet end Faction og andre spil, så jeg ville lade dem uden om.

Hvorfor vil jeg joine Crafters.dk: fordi jeg mangler en server som jeg kunne bruge min fritid på og den ser meget god ud.

Har du læst og forstået reglerne: Ja det har jeg da. Jeg tager regler meget alvorlige.

info om mig selv: Jeg er som forventet, meget skør, ung, mærkelig, Hurmor i top! Har en krukke fuldt med dårlige joks så bare rolig.
Ej lad vær. Jeg er lidt af en drakker så jeg drikker lidt men bare rolig det er ikke så jeg bliver sur eller sviner folk til eller sådan noget.
Håber dog i stadig vil lade mig ind.

Mvh. Mark Andersen.
Godkendt. Kom ind på serveren og få en test i reglerne af en admin eller moderator
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Ansøgning Til De Herre Fra Crafters.Dk

Post by JBTollak »

Inaktiv
Post Reply