Dit Navn: jeg hedder andreas erbs
Dit Minecraft Navn: mit ingame name er Lennox477
Alder: jeg er 11 år
Sted: jeg bor i en by kaldet Glejbjerg og den lægger i Jylland
Interesser: jeg kan godt lide at spille minecraft og spille fodbold
Minecraft erfaring: jeg har spille minecraft i meget lang tid og jeg har været inde på både single player og multiplayer
Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har hørt servern gennem min ven Nicki
Venner på serveren? ja jeg har GuffyDK
Hvorfor vil du joine vores server: jeg synes at der er nogen rare folk der inde og så har jeg sset hvor flot der er bygget fex spawn
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst reglerne 2 gange nu og ja jeg har forstået dem
Skriv lidt om hvem du er, og hvad du kan lide: jeg hedder andreas og er 11 år gammel jeg spiller fodbold men min ven Nicki og jeg håber jeg også kan spille inde på servern med ham jeg ELSKER Cola meget og kan godt lide min hund jeg skal til at gå i 5 klasse
hej hej håber snart jeg får besked fra jer Hilsen andreas
lennox477 ansøgning
- FedeAnderzen
Re: lennox477 ansøgning
Godkendt kom ind på serveren og fang en moderator eller admin og bed om testen når du kan reglerne.Lennox477 wrote:Dit Navn: jeg hedder andreas erbs
Dit Minecraft Navn: mit ingame name er Lennox477
Alder: jeg er 11 år
Sted: jeg bor i en by kaldet Glejbjerg og den lægger i Jylland
Interesser: jeg kan godt lide at spille minecraft og spille fodbold
Minecraft erfaring: jeg har spille minecraft i meget lang tid og jeg har været inde på både single player og multiplayer
Hvor har du hørt om crafters.dk: jeg har hørt servern gennem min ven Nicki
Venner på serveren? ja jeg har GuffyDK
Hvorfor vil du joine vores server: jeg synes at der er nogen rare folk der inde og så har jeg sset hvor flot der er bygget fex spawn
Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst reglerne 2 gange nu og ja jeg har forstået dem
Skriv lidt om hvem du er, og hvad du kan lide: jeg hedder andreas og er 11 år gammel jeg spiller fodbold men min ven Nicki og jeg håber jeg også kan spille inde på servern med ham jeg ELSKER Cola meget og kan godt lide min hund jeg skal til at gå i 5 klasse
hej hej håber snart jeg får besked fra jer Hilsen andreas
- JBTollak
- Administrator
Re: lennox477 ansøgning
Du har nu lavet 2 ansøgninger med 2 forskellige forum brugere.FedeAnderzen wrote:Andreasmalthe wrote:Mit navn:Andreas malthe jensen erbs
Mit ingame navn: Lennox477
Min Alder:11 År
Sted:Sønderjylland
Interesser: Spil, computer, Minecraft, wow andre tosse spil
Minecraft erfaring:God til at bygge
Hvor har du hørt om crafters.dk:Gennem dailyrush.dk
Har du læst og forstået reglerne:Ja synes at reglerne er rigtig gode og jeg forstår dem udmærket
Venner på serveren:RMJ1984 GuffyDK Nicolajerbs
Skriv lidt om hvem du er, og hvad du kan lide:Jeg er en RIGTIG stor solstråle og jeg er en dreng på 11 År som hedder Andreas og jeg går i 4.Klasse på Glejbjerg skole og jeg kan lide at spille fodbold og Minecraft og slither.io og agar.io og Diep.io og jeres server crafters.dk
Hvor har du spillet før og hvorfor angiver du RMJ1984 som ven på serveren ??
Du mangler stadig at svare på FedeAnderzens spørgsmål om hvorfor du siger du kender RJM1984, jeg går dog ud fra at det er fordi din første ansøgning næsten var en kopi af ansøgnings eksemplet.
Din anden ansøgning var dog meget bedre. Jeg sletter din første bruger: AndreasMalthe, så du kun bruger din nye bruger lennox477 til at lave indlæg på forumet med.
Andreas, du skal vide at det er en meget dum idé at lyve. Specielt herinde på Crafters.dk. Hvis du er uærlig, snyder med hacks eller opfører dig grimt, bliver du hurtigt smidt ud igen.
Hvis du kan forstå dette så er du selvfølgelig velkommen til at hygge dig med Nicki og os andre herinde.