CatoStyre blev her til aften promoted til Crafter som den første efter det nye system.
Han bliv også den første til at modtage det nye Starter Kit som er seneste resultat af vores gode fællesskab.
Vi siger velkommen til seneste medlem af klubben og tak for hjælpen med at teste systemet.
Det er Craftere der har doneret hele Start Kittet, af egne kister.
Donatorer af sættet er: Damale, Toeffe og DK_BENKO
Ønsker i selv at spæde i puljen til Kits så består det af flg:
Iron Shovel
Iron Axe
Diamond Pickaxe
Diamond Sword
Leather Helmet
Leather Chestplate
Leather Leggings
Leather Boots
Kontakt Toeffe, Damale, en moderator eller admin hvis du har noget til puljen, så viser de vej til lageret.
Første Starte Kit udleveret
- Damale91
Re: Første Starte Kit udleveret
Apropos starter kit, jeg synes stadig vi skal ændre det til dia skovl istedet for sværd, nok er diasværd en fin ting, men med læderarmor kommer du alligevel ikke langt hvis du får brug for et diasværd til at bekæmpe mobs med
Skovlen kan i det mindste bruges som led i at grave efter flere diamanter til at lave et sværd.
Og der burde tilføjes noget mad til kittet, som vi så da vi måtte smide noget mad til catostyre da vi stod deroppe fordi han begyndte at tage hungerdamage
Skovlen kan i det mindste bruges som led i at grave efter flere diamanter til at lave et sværd.
Og der burde tilføjes noget mad til kittet, som vi så da vi måtte smide noget mad til catostyre da vi stod deroppe fordi han begyndte at tage hungerdamage
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- JBTollak
- Administrator
Der er madbod i Spawn allerede, så det ser jeg ikke som nødvendigt. Vi kan vise dem boden ved promote.
- Toeffe
Det er ikke vildt svært at tilføje noget mad til det nuværende system xD
It Can be done, but do You have the time?