Crafters fylder 6 år

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
Post Reply
FedeAnderzen

Crafters fylder 6 år

Post by FedeAnderzen »

Sommeren er snart ovre, og så ved vi godt hvad det er tid til. Server fødselsdagen nærmer sig med hastige skridt, og denne gang runder Crafters 6 år. Det er vildt imponerende at serveren har kørt så længe, og derfor vil vi gerne fejre det ekstra meget denne gang.
I stedet for at vi, som de sidste par år, laver et rent staff arrangement, er det vores håb at vi denne gang kan få involveret resten af serveren, og få nogle events der er styret af Craftere.

Selve fødselsdagen rammer i år på en lørdag, og vi kan derfor gøre brug af hele dagen, men hvorfor stoppe der.
Vi arbejder på at kunne fejre fødselsdag i hele ugen op til, altså fra Mandag den 12/9, til og med Lørdag den 17/9.
Det kræver dog at Jer som spiller, byder ind med nogle events, og vi har et bud på hvad i kan deltage med.

Alle Craftere har noget de har bygget. Om det er en by, en bygning eller bare et hul i jorden, så er det noget de har lagt tid og energi i, og alt for ofte er der ingen der har set deres skaberværk.
Vi foreslår derfor at I kan byde ind som “tourguides” og vise jeres kreationer frem. Om det er stort eller småt, nyt eller gammelt, pænt eller grimt gør ingen forskel.

Det er det, at vi besøger det i fællesskab, der er pointen; en guided tour hvor vi snakker sammen over mumble, hver aften, i ugen op til fødselsdagen, er målet. Så har du, eller I, noget i vil vise frem og fortælle om, så skriv i tråden så vi kan booke en tid til jer.

Vi laver naturligvis alt det som vi plejer; altså skattejagt, MobArena og mere til, men vi vil gerne have så meget spiller skabt med som muligt. Har du en ide til noget helt andet, så byd meget gerne ind!
Læg hovedet i blød, og find på noget spændende du kan bidrage med. Om ikke andet så kom og vær med; jo flere, des bedre!
Image
Damale91

Re: Crafters fylder 6 år

Post by Damale91 »

Jamen så vil jeg gå ud fra at forslag og tilmeldinger sker her i tråden?

Jeg arbejder lidt på en idé om enderparkour, dvs. parkourbane med enderpearls og så vil jeg foreslå at folk laver arenaer/minigames ude ved dem selv eller i områder man ellers ikke ville besøge særligt ofte. 1, det vil ikke optage plads ved spawn og 2, folk ender måske op med at bruge metroen og besøge steder noget oftere for at gøre brug af spilleranlagte baner ;)
Plus, er touren noget vi afholder på begge servere eller bare på Novus?
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Damale91 wrote:Jamen så vil jeg gå ud fra at forslag og tilmeldinger sker her i tråden?

Jeg arbejder lidt på en idé om enderparkour, dvs. parkourbane med enderpearls og så vil jeg foreslå at folk laver arenaer/minigames ude ved dem selv eller i områder man ellers ikke ville besøge særligt ofte. 1, det vil ikke optage plads ved spawn og 2, folk ender måske op med at bruge metroen og besøge steder noget oftere for at gøre brug af spilleranlagte baner ;)
Plus, er touren noget vi afholder på begge servere eller bare på Novus?

Touren er der hvor folk har noget, de har lyst til at vise frem, så det kan være både på Senex og Novus og i de verdner der hører til.
Image
Pars

Post by Pars »

Kan da godt give en guidet tour på Senex hvis det hat interesse? Historien i og omkring omkring spawn har været heftig til tider og det er ikke alt hvad der står tilbage som er lige pænt, men alt har en historie...
CasperSK

Post by CasperSK »

Hej Fede.

God ide med en tur rundt med guide. Jeg har en ide til en tur, fanger dig lige på mumble og så ser vi hvad vi kan finde ud af.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
Post Reply