Application from Luxx993

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Luxx993

Application from Luxx993

Post by Luxx993 »

Luxx993, has applied for Crafter rank, with the following information:

Real name: Jesper

Minecraft name: Luxx993

Friends playing on Crafters.dk: Jeg har ikke nogle venner på severen endnu, men håber der kan komme nogen, hvis jeg bliver accepteret. Fandt serveren inde på Minecraft forum

About me:
Hej jeg hedder Jesper, og spiller minecraft stortset hverdag. I min fritid går jeg på Efterskole, så kan kun komme på i weekenderne, men det gør vel ikke noget at jeg ikke kommer på i hverdagene, da jeg er på så meget jeg kan når jeg er hjemme i weekenderne.
Jeg spiller Klaver, Badminton, og en masse Computer.
Jeg spiller kun Computer får at have det sjovt, og få en masse nye "spille kammerater".

Håber du vil syndes om den.

- Luxx993
Read and accepted the rules: Yes
BetinaLerche

Re: Application from Luxx993

Post by BetinaLerche »

Luxx993 wrote:Luxx993, has applied for Crafter rank, with the following information:

Real name: Jesper

Minecraft name: Luxx993

Friends playing on Crafters.dk: Jeg har ikke nogle venner på severen endnu, men håber der kan komme nogen, hvis jeg bliver accepteret. Fandt serveren inde på Minecraft forum

About me:
Hej jeg hedder Jesper, og spiller minecraft stortset hverdag. I min fritid går jeg på Efterskole, så kan kun komme på i weekenderne, men det gør vel ikke noget at jeg ikke kommer på i hverdagene, da jeg er på så meget jeg kan når jeg er hjemme i weekenderne.
Jeg spiller Klaver, Badminton, og en masse Computer.
Jeg spiller kun Computer får at have det sjovt, og få en masse nye "spille kammerater".

Håber du vil syndes om den.

- Luxx993
Read and accepted the rules: Yes
Promoted & startkit udleveret.
Post Reply