hej jeg er blevet bannede for at blive beskyldte for at stjæle dia da jeg minede dem og så kom jeg i jail og blev bannet for grief jeg ved ikke hvorfor
mit minecraft navn er Ant_gamingdk
klage over ban
-
Re: klage over ban
Som vi har prøvet at forklare dig, har du stjålet en diablock, og som vi også har sagt, får du ikke noget ud af at benægte det.Ant_gaming wrote:hej jeg er blevet bannede for at blive beskyldte for at stjæle dia da jeg minede dem og så kom jeg i jail og blev bannet for grief jeg ved ikke hvorfor
mit minecraft navn er Ant_gamingdk
- Ant_gaming
jeg tog den og jeg giver alt hvad jeg har fordi jeg så gerne vil ind på serveren
-
Hvorfor benægtede du når vi kunne se det? Det viser en virkelig umoden opførsel.Ant_gaming wrote:jeg tog den og jeg giver alt hvad jeg har fordi jeg så gerne vil ind på serveren
- Ant_gaming
undskyld jeg er lige startet og vil gerne gøre det godt igen jeg vil give alt hvad jeg har men må jeg få mit rank igen hvis jeg kommer ind igen
-
Du kan få lov til at aflevere 9 diamonds tilbage, og derefter får du jail i 3 dage.Ant_gaming wrote:undskyld jeg er lige startet og vil gerne gøre det godt igen jeg vil give alt hvad jeg har men må jeg få mit rank igen hvis jeg kommer ind igen
- Ant_gaming
jeg vil aflever dem jeg skal mine dem først jeg kan give alle mine dia tools