Klage over ban af Betina ?? Hvad er Xray?

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
XxXxPikachuxXxX

Klage over ban af Betina ?? Hvad er Xray?

Post by XxXxPikachuxXxX »

1. Aner ikke hvad Xray er og er bannet for det på ubestemt tid... :cry: 2. Hvorfor ban hvorfor ikke bare en advarsel??? 3. Ser ingen grund til ban 4. var på ferie den dato jeg fik ban og enda en uge før =) 5. Gider i unban mig ser ingen grund til at i har Valgt at ban mig. :? :? :? :? :? :? :!: :!: :!: :cry: :cry:
FedeAnderzen

Re: Klage over ban af Betina ?? Hvad er Xray?

Post by FedeAnderzen »

XxXxPikachuxXxX wrote:1. Aner ikke hvad Xray er og er bannet for det på ubestemt tid... :cry: 2. Hvorfor ban hvorfor ikke bare en advarsel??? 3. Ser ingen grund til ban 4. var på ferie den dato jeg fik ban og enda en uge før =) 5. Gider i unban mig ser ingen grund til at i har Valgt at ban mig. :? :? :? :? :? :? :!: :!: :!: :cry: :cry:

1. Du er banned for altid pga. brug af Xray eller lign snyd., Xray er et program der hjælper dig til at finde dia, det kan også gøres ved at have en texture pack hvor alle andre blokke end dia ores er gennemsigtige. Uanset om man bruger det ene eller det andet er det snyd og straffes med permanent ban

2. I sager med xray snyd banner vi permanent da det ikke er noget man kommer til at bruge ved et uheld. Det kræver at man henter og installerer noget software som ikke er en del af Minecraft og dermed er det planlagt snyd.

3. Det gør vi altid i den slags sager, det står også i reglerne, som du skriver i din ansøgning at du har læst.

Regel nr 2.
Det er ikke tilladt at bruge hacks (Fly, X-ray o.s.v.) eller andre former for snyd på crafters.dk. Det er dermed heller ikke tilladt at bruge exploits (at udnytte fejl/bugs i spillet).
4. Der er ingen tvivl om at det er din bruger der har snydt sig til de minede diamanter og som der står i reglerne har du selv ansvar for din bruger og alt der kan spores til den. Det er altså ligemeget om det er dig eller en anden der har sat ved computeren, det er dig der bærer ansvaret.

Regel nr 4.
Man har selv ansvar for sin egen Minecraft konto og alle handlinger der kan spores tilbage på den på crafters.dk.
5. Nej du bliver ikke unbannet, find dig en anden server at spille på, du kommer ikke tilbage på Crafters.
Image
Post Reply