Min ansøgning :D

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
toke0193
Posts: 7
Joined: 24 Jan 2011, 17:37

Min ansøgning :D

Post by toke0193 »

Navn: Toke Johansson

Mit minecraft navn: Toke0193

Min alder: 13 år :)

Hvor jeg bor: 6960 Hvide Sande vestjylland

Hobbyer/Interesser/spil: jeg spiller wow og minecraft (selvfølgelig) og jeg går til gym og spiller meget trommer

Hvor lang tid jeg har spillet minecraft: jeg har spillet i Ca 4-5 måneder og syntes da selv jeg er blevet god til spillet :D

Venner på serveren: IRL har jeg en ven der hedder Simon han spiller også på serveren men ved ikke hvad han hedder i selve spillet

Grunden til at joine serveren: jeg har hørt MANGE gode rygter om at den skulle være en meget god server + jeg har været inde og kigge rundt og syntes det er en meget sej server :D

Reglerne: jeg har kigget meget grundigt på serveren's regler og syntes de er meget gode og har slet intet problem med dem

Håber MEGET på jeg må joine serveren vil virkelig gerne :D
User avatar
toke0193
Posts: 7
Joined: 24 Jan 2011, 17:37

Re: Min ansøgning :D

Post by toke0193 »

ikk for noget men syntes ligesom ikk jeg får nogen respons :D vil ikke plage jer men vil bare gerne ind :D jeg kan nemlig ikk vente :lol:
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Min ansøgning :D

Post by miscje »

Hej. Jeg kan godt give lidt respons. I din sidste ansøgning løj du jo, og den blev derved afvist. Vi har jo ingen jordisk chance for at vide, om du er ærlig nu også. Jeg tror altså ikke på de ting du skriver omkring erfaring. Det var jo også dér kæden faldt af sidste gang. Nu skriver du 4-5 måneders erfaring. For en måned siden havde du et halvt års erfaring. Jeg ved godt det er småting, men det er bare princippet i det.

Det korte af det lange er, at jeg afviser også denne ansøgning. Men vi må lige høre andre admins svar inden vi finder ud af hvad, der endeligt skal ske.
You stay classy
User avatar
toke0193
Posts: 7
Joined: 24 Jan 2011, 17:37

Re: Min ansøgning :D

Post by toke0193 »

det forstår jeg godt håber virkelig jeg kan komme med + lover ikk at griefe... griefe = no life :D
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Min ansøgning :D

Post by Pars »

Men henblik på din sidste ansøgning, så siger jeg også nej.
Post Reply