Tidspres udskyder opgaver.

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
Post Reply
JBTollak
Administrator

Tidspres udskyder opgaver.

Post by JBTollak »

Der er nogle mindre opgaver som endnu ikke er blevet løst efter opdateringen.
Heriblandt market og dynmap.

Grundet tidspres i det alternative univers, kaldet "virkeligheden", er der ikke udsigt til at det løses i øjeblikket.

Så snart tiden viser sig klar til det, får vi naturligvis styr på sagerne.
Jona_B

Re: Tidspres udskyder opgaver.

Post by Jona_B »

Ingen stress, Jacob <3

Jeg er overbevist om at End er genereret i 1.9, da vi ingen end cities kan finde :) Jeg har regnet lidt på det, og sandsynligheden er umådelig lav, med stor streg under bogstaverne u,å,e og i, da der vist i gennemsnit er 6 end cities inden for en 1300 block radius af 0,0, og at vi her har lige præcis 0 end cities :D Det er måske muligt, men jeg er rimelig sikker på at end måske skal have et update, hvis du får tid til at kigge på det :D

Men tag dig din tid - vi har masser af det i forvejen <3
Damale91

Post by Damale91 »

JacobBoTollak wrote: Grundet tidspres i det alternative univers, kaldet "virkeligheden", er der ikke udsigt til at det løses i øjeblikket.
Tag dig god tid Champ, vi ved godt at der altid er et eller andet at pille ved på Crafters og at du har et liv ved siden af.
Nu har vi jo trods alt ventet så længe på at opdatere, mon ikke vi kan vente til du har tid til resten ;)
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
Pars

Post by Pars »

Den "alternative" virkelighed altid er vigtigere, husk det, og husk på at serveren ikke løber nogen steder. Så ingen stress.
Emiellouis

Post by Emiellouis »

Jamen Hr. Champ, du tager dig da bare den tid du nu har brug for, serveren kører da, og alle de andre småting, dem kan vi da sagtens klare os uden. Der er ingen grund til stress herfra. Ellers, held og lykke med med den der virkelighed der, og jeg håber at vi snart får dig at se igen, hyg dig sålænge :P
JBTollak
Administrator

Post by JBTollak »

Tak tak allesammen :)
Det er rart med lidt opbakning.

Jeg er så småt begyndt på at rendere maps på dynmap. De kommer dryssende ligeså stille og roligt efterhånden som de bliver færdige.
Post Reply