ban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
bjerggden08

ban

Post by bjerggden08 »

Jeg blev bannet begrund af min ven der skrev noget grimt er det fair det er min bruger ja og det er også min computer men det er ikke fiar så derfor syntes jeg jeg burte blive unbannet tak :!:
FedeAnderzen

Re: ban

Post by FedeAnderzen »

bjerggden08 wrote:Jeg blev bannet begrund af min ven der skrev noget grimt er det fair det er min bruger ja og det er også min computer men det er ikke fiar så derfor syntes jeg jeg burte blive unbannet tak :!:

Jeg har slået din bruger op i vores system og noteret flg:

2016-09-29 20:34:56 Jailed for tyveri af andres kister - Under Togsdag tog du lapiz fra metrolageret
2016-11-06 17:47:24 Jailed for grief - Du fjernede et skilt ude i The End som ikke var dit.
2016-11-06 18:26:10 umoden chat - Du kom med en meget upassende bemærkning i chatten.

Normalt har jeg ingen problemer med at give folk en ekstra chance på Crafters, som det fremgår af det overstående har du fået jail 2 gange før du blev banned, jeg mener derfor du allerede har opbrugt den ekstra chance.

Regel nr 4 siger
Man har selv ansvar for sin egen Minecraft konto og alle handlinger der kan spores tilbage på den på crafters.dk.
Du har selv skrevet i din ansøgning at du accepterer vores regler og vil overholde dem. Du har endda taget en test i reglerne efter dit jail, så du burde være klar over at hvad andre laver på din bruger har DU ansvar for.

Klagen er afvist, find en anden server at spille på.
Image
Post Reply