Problem i forbindelse med login

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Damgren

Problem i forbindelse med login

Post by Damgren »

Hejsa,

Da jeg lige ville slå et smut forbi og sige hej opdagede jeg at jeg har mistet/låst mig ude af/fået hacket min Minecraft account, og jeg kan simpelthen ikke komme ind.. Er der på nogenmåde mulighed for at kunne "koble" en ny Minecraft bruger over på min gamle, "Damgren", så jeg stadig har adgang til mine ting osv. og ejerskab overgår til min nye bruger?

Eller er det bare synd? :roll:
FedeAnderzen

Re: Problem i forbindelse med login

Post by FedeAnderzen »

Damgren wrote:Hejsa,

Da jeg lige ville slå et smut forbi og sige hej opdagede jeg at jeg har mistet/låst mig ude af/fået hacket min Minecraft account, og jeg kan simpelthen ikke komme ind.. Er der på nogenmåde mulighed for at kunne "koble" en ny Minecraft bruger over på min gamle, "Damgren", så jeg stadig har adgang til mine ting osv. og ejerskab overgår til min nye bruger?

Ikke jeg ved af men du kan kontakte Mojang og få dem til at hjælpe med din gamle account, de er ret effektive, jeg har selv reddet en af ungernes på den måde.

Start her: https://help.mojang.com/customer/en/por ... t-password den skulle gerne guide dig igennem.

Hvis du stadig har det betalings ID du fik i sin tid da du købte spillet, så find det, du får måske brug for det.

Held og lykke.
Image
Damgren

Post by Damgren »

FedeAnderzen wrote:
Damgren wrote:Hejsa,

Ikke jeg ved af men du kan kontakte Mojang og få dem til at hjælpe med din gamle account, de er ret effektive, jeg har selv reddet en af ungernes på den måde.

Start her: https://help.mojang.com/customer/en/por ... t-password den skulle gerne guide dig igennem.

Hvis du stadig har det betalings ID du fik i sin tid da du købte spillet, så find det, du får måske brug for det.

Held og lykke.

Hm takker, giver det et skud.. Fik det dog i gave i tidernes morgen, men må lige forhøre mig rundt omkring så.. :-)
pitti999

Post by pitti999 »

Kan du svare på disse 4 spørgsmål, så for du din account igen. :)

1. What city and country were you in when you registered your account?
2. What month and year did you register your account? Only the year is not an acceptable answer. If you know when you started playing Minecraft, this might be able to help you out: http://minecraft.gamepedia.com/Version_history
3. What is the original email address of the account? You can provide multiple possibilities.
4. What is the username of the person who gave you the gift code?
Im mr meeseeks look at me...
Post Reply