Ban
-
Ban
Jeg Er blevet Bannet fra Nogle Uger siden Og Jeg vil spørge om jeg kan få en chance til Og Jeg UNDSKYLDER Rigtigt meget fordi Jeg brugte X-Ray jeg er stoppet med det
- Ninjastick
Re: Ban
Vi lukker ikke folk ind igen der er bannet for x-ray, da du har gjort en aktiv indsats for at snyde og dermed brudt serverens regler. Du er bannet, og det forbliver sådan.NoHaxJustMax wrote:Jeg Er blevet Bannet fra Nogle Uger siden Og Jeg vil spørge om jeg kan få en chance til Og Jeg UNDSKYLDER Rigtigt meget fordi Jeg brugte X-Ray jeg er stoppet med det
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
-
Men Jeg Har fået en ny computer så det er umugligt at få hax igen så Kan Jeg Ikke Nok Få en Chance til?? PLZ
- FedeAnderzen
Nej du kommer ikke ind igen, vi lukker aldrig dem ind igen som har gjort noget aktivt for at snyde.NoHaxJustMax wrote:Men Jeg Har fået en ny computer så det er umugligt at få hax igen så Kan Jeg Ikke Nok Få en Chance til?? PLZ
Du har jo ikke "kommet til" at smadre en blok. Du har installeret et snydeværktøj på din computer og lært dig at bruge det for derefter at anvende det til at snyde dig let til diamanter på Crafters.
Du behøver ikke skrive mere, sagen er lukket, du kommer ALDRIG ind igen. Find en anden server at spille på, her er du færdig.