Ansøgning fra Panda13092006

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Panda13092006

Ansøgning fra Panda13092006

Post by Panda13092006 »

Panda13092006, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Victor Andreas Østergaard

Minecraft navn: Panda13092006

Alder: 10

Kommer fra: København

Venner på Crafters.dk: Ingen lige nu, men vil selvfølgelig forslå mine venner serveren, hvis jeg bliver crafter :D

Lidt om mig:
Jeg er meget interesseret i at spille Minecraft og jeg vil gerne ansøge om at blive crafter. Bliver jeg crafter vil jeg foreslå mine venner at spille på serveren sammen med mig og andre. Jeg kan godt lide og er god til at bygge, og jeg er venlig mod alle, og hjælper altid dem, der spørger mig om hjælp i spil. Jeg har læst reglerne for at spille på serveren, og forstår dem og synes de er gode og jeg vil selvfølgelig rette mig efter dem, når jeg er på serveren. Jeg synes især det er godt, at reglerne har fokus på at man skal tage hensyn til de andre spillere, når man bygger og er i spillet :D
Jeg krydser fingre for at min ansøgning bliver accepteret
Venlig hilsen
Victor/Panda13092006.
Læst og forstået reglerne: Ja
BetinaLerche

Re: Ansøgning fra Panda13092006

Post by BetinaLerche »

Panda13092006 wrote:Panda13092006, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Victor Andreas Østergaard

Minecraft navn: Panda13092006

Alder: 10

Kommer fra: København

Venner på Crafters.dk: Ingen lige nu, men vil selvfølgelig forslå mine venner serveren, hvis jeg bliver crafter :D

Lidt om mig:
Jeg er meget interesseret i at spille Minecraft og jeg vil gerne ansøge om at blive crafter. Bliver jeg crafter vil jeg foreslå mine venner at spille på serveren sammen med mig og andre. Jeg kan godt lide og er god til at bygge, og jeg er venlig mod alle, og hjælper altid dem, der spørger mig om hjælp i spil. Jeg har læst reglerne for at spille på serveren, og forstår dem og synes de er gode og jeg vil selvfølgelig rette mig efter dem, når jeg er på serveren. Jeg synes især det er godt, at reglerne har fokus på at man skal tage hensyn til de andre spillere, når man bygger og er i spillet :D
Jeg krydser fingre for at min ansøgning bliver accepteret
Venlig hilsen
Victor/Panda13092006.
Læst og forstået reglerne: Ja
Promoted og har fået startkit.
Post Reply