Ansøgning fra dolph132

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
dolph132

Ansøgning fra dolph132

Post by dolph132 »

dolph132, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Oliver

Minecraft navn: dolph132

Alder: 17

Kommer fra: København

Venner på Crafters.dk: Mener ikke at de spiller længere

Lidt om mig:
Jeg er en knægt på 17, som har lidt for meget fritid. For nogle år siden spillede jeg på crafters, dog så var det på et andet account som jeg har glemt passwordet til. Navnet var Smithzone. Dette leder selvfølgelig til, at jeg bliver nødt til at ansøge igen. Grunden til at jeg starter nu er pga. min lyst til spillet er kommet tilbage, og at jeg husker crafters som en af de bedste servere (duks alert). Grunden til at jeg lige husker crafters som en af de bedre servere, er helt klart pga. sammenholdet. I min fritid, elsker jeg at møde nye mennesker, hvilket er en primær grund til at jeg vælger at søge ind.
Læst og forstået reglerne: Ja
BetinaLerche

Re: Ansøgning fra dolph132

Post by BetinaLerche »

dolph132 wrote:dolph132, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Oliver

Minecraft navn: dolph132

Alder: 17

Kommer fra: København

Venner på Crafters.dk: Mener ikke at de spiller længere

Lidt om mig:
Jeg er en knægt på 17, som har lidt for meget fritid. For nogle år siden spillede jeg på crafters, dog så var det på et andet account som jeg har glemt passwordet til. Navnet var Smithzone. Dette leder selvfølgelig til, at jeg bliver nødt til at ansøge igen. Grunden til at jeg starter nu er pga. min lyst til spillet er kommet tilbage, og at jeg husker crafters som en af de bedste servere (duks alert). Grunden til at jeg lige husker crafters som en af de bedre servere, er helt klart pga. sammenholdet. I min fritid, elsker jeg at møde nye mennesker, hvilket er en primær grund til at jeg vælger at søge ind.
Læst og forstået reglerne: Ja
Promoted og har fået startkit.
Post Reply