Blev bannet for nr
- cscbedste
Blev bannet for nr
Her den anden dag prøvede jeg at komme ind på min y server men så stod der at jeg var bannet for at grife men det har jeg ik jeg samler martrialer til mit hus/hotellet son Lucka startede og så blev jeg bannede uden nogle risen hilsen cscbedeste
- FedeAnderzen
Re: Blev bannet for nr
Problemet er at du samlede dine materialer i andres byggerier. Du har sammen med din ven, repsac9, fjernet glasblokke i det område der hedder Yggdrasil.cscbedste wrote:Her den anden dag prøvede jeg at komme ind på min y server men så stod der at jeg var bannet for at grife men det har jeg ik jeg samler martrialer til mit hus/hotellet son Lucka startede og så blev jeg bannede uden nogle risen hilsen cscbedeste
Du er blevet banned for det og vi har lavet et fuldt rollback på jer begge, dvs. alt i har lavet er blevet rullet tilbage, så det ligger som før i kom ind.
Vi er ikke interesserede i at have spillere på serveren som ikke kan kende forskel på dit og mit, det er ikke i orden at smadre rundt i andres byggerier og derfor er i ikke længere velkomne på Crafters.