Carbet er kun til mod arbejde

Kritik af Crafters.dk
Post Reply
astro379

Carbet er kun til mod arbejde

Post by astro379 »

Det irritere mig at se moderators der bruger carpet til at bygge med når det er beregnet til at hjælpe spillere der er blevet grifet eller andet

De har selv accepteret ansvaret som moderators hvorfor skal de så have den fordel at bruge det til at bygge med

Det er da ikke for fordelene at bliver moderator men for at hjælpe samfundet

Jeg syndes det er fint nok man bruger det i enkelte tilfælde (såsom at få et overblik over sin konstruktion)
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
Ninjastick

Re: Carbet er kun til mod arbejde

Post by Ninjastick »

astro379 wrote:Det irritere mig at se moderators der bruger carpet til at bygge med når det er beregnet til at hjælpe spillere der er blevet grifet eller andet
Det burde det ikke, da de må bruge det til hvad det passer dem.
astro379 wrote:De har selv accepteret ansvaret som moderators hvorfor skal de så have den fordel at bruge det til at bygge med
Fordi de bruger uendelig meget tid, i perioder, på at se på fakler, grief, xray, svævende træer og alt det andet folk har brug for hjælp til.
astro379 wrote:Det er da ikke for fordelene at bliver moderator men for at hjælpe samfundet
Nej, du har ret i at man ikke bliver moderator for at få fordele. Det er også derfor det er server-teamet der vælger moderatorer, og derfor vi ikke tager imod ansøgninger. Som nævnt tidligere bruger vores moderatorer en masse tid og energi på at stå til rådighed, når folk har spørgsmål eller skal bruge andre former for hjælp. Det er en af grundende til at vi ikke blander os i hvad moderatorer bruger carpet til. Jeg siger det gerne igen, selvom jeg ved du allerede har snakket med Jacob om det: Moderatorer må bruge deres carpet til hvad det passer dem.
astro379 wrote:Jeg syndes det er fint nok man bruger det i enkelte tilfælde (såsom at få et overblik over sin konstruktion)
Den mulighed har du selv om torsdagen, når vi holder Togsdag. Det kræver blot at du gider skaffe noget quartz til fællesskabet; så brokker vi os ikke over at du tager lidt glowstone med til eget forbrug, eller tager screenshots af dine byggerier fra et carpet. Det skal dog siges at vi før har afvist folk der ønskede at bliver metrobygger, der har misbrugt vores tillid.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Kofodz

Post by Kofodz »

Mon ikke lige vi kan rumme at de bruger carpet til at bygge med, når man tænker på det arbejde og tid de bruger på serveren.
Jeg da også træt af min ven køre audi og jeg køre toyota, men altså...
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
astro379

Post by astro379 »

Kofodz wrote:Mon ikke lige vi kan rumme at de bruger carpet til at bygge med, når man tænker på det arbejde og tid de bruger på serveren.
Jeg da også træt af min ven køre audi og jeg køre toyota, men altså...
politiet køre heller ikke rundt i politi bilerne i friteden??
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Jeg er ret sikker på at der ikke er nogen moderatorer der bruger /mc når de har fri fra deres arbejde på Crafters....
Image
BetinaLerche

Post by BetinaLerche »

Som jeg også sagde til Erobran; De der arbejder i butik får rabat på varene. Se det som deres carpet.
Post Reply