banned. vil tilbage D;

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
Jeppe_Beckert

banned. vil tilbage D;

Post by Jeppe_Beckert »

Hej

jeg har fået ban for at lave et hul som blev taget imod som en fælle.
det var ikke en fælle men mig der ikke tænkte mig om der jeg skulle mine. grunden til at jeg ikke syntes det skulle tages imod som en fælle er fordi at jeg bare skulle mine og der var ingen hopper eller kister som en persons ting kunne røge ned i.
jeg er meget ked af at jeg har fået ban og ville gerne ind som en medlem af novus igen. jeg syntes at det er en fantastik server fyldt med dejlige mennesker som jeg kommer til at savne.
det at jeg har fået ban har gjord at jeg ville tænke mere over hvad jeg laver der inde.

hvis jeg ikke kommer tilbage til novus igen ville jeg bare gerne have en der vil sige farvel til dem der nok
har gjord at jeg har haft det så godt på novus som jeg har haft og det er relgus og teoffe
mvh Jepp6799
FedeAnderzen

Re: banned. vil tilbage D;

Post by FedeAnderzen »

Jeppe_Beckert wrote:Hej

jeg har fået ban for at lave et hul som blev taget imod som en fælle.
det var ikke en fælle men mig der ikke tænkte mig om der jeg skulle mine. grunden til at jeg ikke syntes det skulle tages imod som en fælle er fordi at jeg bare skulle mine og der var ingen hopper eller kister som en persons ting kunne røge ned i.
jeg er meget ked af at jeg har fået ban og ville gerne ind som en medlem af novus igen. jeg syntes at det er en fantastik server fyldt med dejlige mennesker som jeg kommer til at savne.
det at jeg har fået ban har gjord at jeg ville tænke mere over hvad jeg laver der inde.

hvis jeg ikke kommer tilbage til novus igen ville jeg bare gerne have en der vil sige farvel til dem der nok
har gjord at jeg har haft det så godt på novus som jeg har haft og det er relgus og teoffe
mvh Jepp6799
Vi kigger på din klage på vores ugentlige møde på Søndag, derefter får du svar her i tråden.
Image
FedeAnderzen

Re: banned. vil tilbage D;

Post by FedeAnderzen »

Vi har kigget på din sag på vores møde og har fundet frem til flg:

Code: Select all

22-01-2017 Jailet for flyvende blokke - lukket ud igen efter test som blev bestået med en del hjælp.

04-03-2017 Jailet for Grief af madauomat ved Spawn - Lukket ud igen efter pædagogisk snak og reperation af det ødelagte.

09-03-2017 Jailet for grief ved Bølle og et singleblok tårn - Lukket ud efter test.
Det er hvad du har begået af regelbrud før du blev banned for et dybt umarkeret hul. Dertil skal tilføjes en svævende plade udformet som dit ansigt.
Pladen ville aldrig kunne flyve i virkeligheden (heller ikke selvom du har sat en lille propel på)og er derfor også et brud på reglerne og at den ligner dit ansigt er ikke velset i forhold til reglen der omfatter "se mig reklame skilte".

Alt dette lagt sammen og holdt op imod at du har taget regeltest 2 gange i de sidste 30 dage, gør at du burde kunne reglerne på rygraden og burde vide at vi ikke tolererer regelbrud.

Din klage afvises, du forbliver banned og må finde et andet sted at spille, vi har brugt rigeligt med tid på dig.
Image
Post Reply