M̲̲o̲̲d̲̲'̲̲s̲̲ ̲̲h̲̲å̲̲r̲̲d̲̲e̲̲ ̲̲h̲̲v̲̲e̲̲r̲̲ ̲̲d̲̲a̲̲g̲̲.̲̲.̲̲.̲̲ ̲̲d̲̲o̲̲k̲̲u̲̲m̲̲e̲̲n̲̲t̲̲e̲̲r̲̲e̲̲t̲̲ ̲̲h̲̲e̲̲r̲̲

Kritik af Crafters.dk
Locked
astro379

M̲̲o̲̲d̲̲'̲̲s̲̲ ̲̲h̲̲å̲̲r̲̲d̲̲e̲̲ ̲̲h̲̲v̲̲e̲̲r̲̲ ̲̲d̲̲a̲̲g̲̲.̲̲.̲̲.̲̲ ̲̲d̲̲o̲̲k̲̲u̲̲m̲̲e̲̲n̲̲t̲̲e̲̲r̲̲e̲̲t̲̲ ̲̲h̲̲e̲̲r̲̲

Post by astro379 »

hvorfor skal mods være så dovne at de bliver nød til at abuse Carpet hele tiden :roll:
selv om det ikke engang er til mod arbejde :evil:
men der imod ren og skær dovenskab :x
Attachments
2017-04-04_20.09.10.png
Last edited by astro379 on 05 Apr 2017, 20:00, edited 1 time in total.
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
Emiellouis

Re: M̲̲o̲̲d̲̲'̲̲s̲̲ ̲̲h̲̲å̲̲r̲̲d̲̲e̲̲ ̲̲h̲̲v̲̲e̲̲r̲̲ ̲̲d̲̲a̲̲g̲̲.̲̲.̲̲.̲̲ ̲̲d̲̲o̲̲k̲̲u̲̲m̲̲e̲̲n̲̲t̲̲e̲̲r̲̲e̲̲t̲̲ ̲̲h̲̲e̲

Post by Emiellouis »

astro379 wrote:hvorfor skal mods være så dovne at de bliver nød til at abuse Carpet hele tiden :roll:
selv om det ikke engang er til mod arbejde :evil:
men der imod ren og skær dovenskab :x
Undskyld, men der var en der bad mig om at gøre det.
Attachments
AstroErSmart2.png
AstroErSmart2.png (3.94 KiB) Viewed 8161 times
astro379

Re: M̲̲o̲̲d̲̲'̲̲s̲̲ ̲̲h̲̲å̲̲r̲̲d̲̲e̲̲ ̲̲h̲̲v̲̲e̲̲r̲̲ ̲̲d̲̲a̲̲g̲̲.̲̲.̲̲.̲̲ ̲̲d̲̲o̲̲k̲̲u̲̲m̲̲e̲̲n̲̲t̲̲e̲̲r̲̲e̲̲t̲̲ ̲̲h̲̲e̲

Post by astro379 »

Emiellouis wrote: Undskyld, men der var en der bad mig om at gøre det.

teksten i billedet som du referere til, skulle opfanges med ironi

men da det så er sagt så ville det heller ikke gøre noget at du hade taget resten af samtalen med,
så det ikke er taget ud af kontekst

men da jeg ikke har adgang til logblock kan jeg desværre ikke vise det, ej helt huske det
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
Emiellouis

Post by Emiellouis »

astro379 wrote:teksten i billedet som du referere til, skulle opfanges med ironi

men da det så er sagt så ville det heller ikke gøre noget at du hade taget resten af samtalen med,
så det ikke er taget ud af kontekst

men da jeg ikke har adgang til logblock kan jeg desværre ikke vise det, ej helt huske det
Jeg kunne linke til et andet billede, men det hjælper egentligt ikke noget. Selv da du skrev det, da forstod jeg det ikke ironisk, og tænkte rent faktisk at du ville have mig til at mine loftet, og det gjorde jeg så. Jeg undskylder i hvert fald meget min uacceptable brug af magiccarpet; jeg kunne da heller ikke være bekendt at hjælpe dig med at mine...
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Nu stopper jeg det lige her, før det går over gevind.

Astro, hvis jeg ser dig brokke dig 1 (éen) gang mere, over noget der er ligegyldigt (Og jeg skal nok vurdere hvad der er ligegyldigt), så ryger du ud. Jeg gider ikke se på dine sure opstød mere. Du har fået svar på carpetsituationen, ikke 1, men 2 gange nu. Stop det.

Jeg låser tråden.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Locked