Ansøgning fra Theo

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Theo

Ansøgning fra Theo

Post by Theo »

Theo, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Theo Ross Hermund

Minecraft navn: Pharnen

Alder: 7

Kommer fra: København

Venner på Crafters.dk: Ikke nogen endnu...

Lidt om mig:
Jeg hedder Theo og er 7 år og går i 0. C på Langlineskolen på Østerbro i København. Jeg spiller Minecraft på iPad og sammen med min far på computeren. Vi har læst reglerne og skal nok lade være med at ødelægge andres huse og byggerier. Jeg vil rigtig gerne prøve at være med Crafters.dk fordi jeg har set en der spiller på youtube (Bølle) som har introduceret det for mig. Jeg håber vi får lov til at prøve at spille på jeres server. mvh Theo og hans far.
Læst og forstået reglerne: Ja
FedeAnderzen

Re: Ansøgning fra Theo

Post by FedeAnderzen »

Theo wrote:Theo, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Lidt om mig:
Jeg hedder Theo og er 7 år og går i 0. C på Langlineskolen på Østerbro i København. Jeg spiller Minecraft på iPad og sammen med min far på computeren. Vi har læst reglerne og skal nok lade være med at ødelægge andres huse og byggerier. Jeg vil rigtig gerne prøve at være med Crafters.dk fordi jeg har set en der spiller på youtube (Bølle) som har introduceret det for mig. Jeg håber vi får lov til at prøve at spille på jeres server. mvh Theo og hans far.
Hej Theo og far.

Crafters er en Server der kræver PC versionen af Minecraft så det er desværre ikke teknisk muligt for jer at spille sammen med os via jeres Ipad version. Det er 2 helt forskellige spil.

I er naturligvis velkomne via PC. Bare kom ind på serveren og sig hej så klarer vi resten.
Image
Relgus

Re: Ansøgning fra Theo

Post by Relgus »

Theo wrote:Theo, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Lidt om mig:
Promotet og startkit udleveret
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Post Reply