Har du altid drømt om at blive cobblestone indsamler for det famøse Wyvernsburg, og dertil tilslutte dig rækkerne af ædle velgørere, så har du chancen nu!
Wyvernsburg skal bruge rå mængder af cobblestone til udvidelse og opførelse af nye storslåede bygningsværker, og dertil kræves særdeles meget cobblestone, som vil blive smeltet om til finestone og brugt til landskabe og højtragende slotte.
Vi indfælder navnene på de højtagtede donorer i Wyvernsburgs Hall of Legends. Glædelig Cobblesdag!
Wyvernsburg skal bruge cobble
-
Re: Wyvernsburg skal bruge cobble
Vi kan helt sikkert godt undvære en smule, fang mig ingame en dag
- grevwilliam
Det glæder os Betina! Thi en cobble i hånden er bedre end 10 på bjerget.
- casemodclan
Den vil jeg brugegrevwilliam wrote:Det glæder os Betina! Thi en cobble i hånden er bedre end 10 på bjerget.
- Relgus
i kan også se om i kan fange mig inde på serveren, så har jeg også lidt
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- grevwilliam
Wyvernsburg ytrer et ydmygt og dybtfølt tak til Tøffe, Relgus&UB, Svubber og Betina for de gavmilde tilskud af smooth stone, cobble, dirt, brændsel mm.
I har været yderst instrumentale i Wyvernsburgs videre foretagender, og konstruktionerne kan fortsættes på et velfinansieret grundlag!
I har været yderst instrumentale i Wyvernsburgs videre foretagender, og konstruktionerne kan fortsættes på et velfinansieret grundlag!