Vand i metroen.

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
FedeAnderzen

Vand i metroen.

Post by FedeAnderzen »

Jeg er normalt glad for at bygge på metroen, men lige netop det med at hælde vand i kanalerne til sidst hader jeg.

I morges kom jeg så i tanke om at man kunne sætte isblokke og smadre dem, hvilket i mine øjne fungerer meget bedre end med spanden.

Derfor søger jeg efter isblokke, så hvis nogen har en bunke på lager de har lyst til at donere til metroen, så giv lyd eller fang en mod/admin og få din donation lagt ned i Metrolageret.
Image
grevwilliam

Re: Vand i metroen.

Post by grevwilliam »

Vore besiddelser i isblokker grænser sig desværre til det minimale, men jeg skal da gerne give en hånd med påfyldningen af metrokanalerne hvis det kan vente til Mandag. Må jeg foreslå at starte med at fylde den ene kanal, hvorpå konstant genopfyldning kan drages fra denne langs hele strækningen til at påfylde den anden sideløbende kanal.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

grevwilliam wrote:Vore besiddelser i isblokker grænser sig desværre til det minimale, men jeg skal da gerne give en hånd med påfyldningen af metrokanalerne hvis det kan vente til Mandag. Må jeg foreslå at starte med at fylde den ene kanal, hvorpå konstant genopfyldning kan drages fra denne langs hele strækningen til at påfylde den anden sideløbende kanal.
Der er allerede blevet doneret næste en dobbeltkiste iisblokke, de rækker vel til de næste 3000 blokkes metro, så jeg klarer mig lige nu.

Tak til Schreiber for isen. og til greven for tilbuddet om hjælp :)
Image
Schreiber_

Post by Schreiber_ »

Har sat isterningemaskinen igang så der kommer flere :)
Post Reply