FedeAnderzen wrote:Vi ønskede at oprette og vedligeholde startkittet, havde et design på plads, havde fundet lokation i spawn, men alligevel blev det 100% overtaget af serverteamet.
Lige netop den der er jeg meget uforstående overfor; Mig bekendt er det eneste vi har "bestemt" selve placeringen af udleveringen. Toeffe står for alt design, byggeri og hvad der ellers sker med det projekt.
Det passer jo ikke helt. Ja, I vedtog lokationen, men så vidt jeg ved, så er det ikke Tøffes design der er blevet brugt, medmindre designet som han viste viste mig på Doc's server blev ændret inden han viste mig det, paradoksalt nok. Samtidig var det også serverteam der besluttede hvad kittet skulle indeholde, vi havde en lidt anden mening om hvad der burde være i sættet, vi prøvede at sige det, men blev desværre ikke hørt, eller det mentes at det vedtagede var bedre, trods at vi selv skulle/ville betale for det.
FedeAnderzen wrote:Men så lad os da ændre det til "It's all about the serverteam", pointen er stadig den samme og jeg vil gerne tage initiativ, men som det altid bliver ignoreret eller overtaget så holder argumentet bare ikke.
Serverteamet er der for at køre serveren, for at klare det tekniske, det praktiske og også for at samle forslag til bunke, overveje dem og vælge den sti som skal følges fremover. Det er ikke altid svært, men ind i mellem kommer der forslag som kan bruges som de er, nogen ændres lidt og mange kan ikke bruges. Vi tager dem ALLE op på møderne og vi går til dem med åbent sind og gør faktisk det vi mener er bedst for serveren, ikke bedst for SC eller andre grupperinger.
Du foreslog en donorgruppe, det har vi oprettet. Vi har lært af den tidligere gruppe (som var på 8 staff + 8 spillere) at det var bøvlet at administrere. Derfor har vi valgt kun at have 4 i den nye gruppe, 4 som alle er velfunderede økonomisk (fast arbejde med luft i budgettet) og tilpas "voksne" til at kunne lave en fast overførsel hver måned.
Jeg kan ikke helt se at det skulle være at ignorere dig eller dit forslag, forslaget er ændret ja, men resultatet bliver vel stadig det du gik efter; en bedre server med større kraft. Det skal i øvrigt lige siges at vi ikke er 100 % sikre på om det løser vores problemer med lag, så i værste fald skal vi til og kigge på vores opsætning med verdener, men den tid den sorg.
Ja, det hele resulterede i det ønskede, men som jeg før har efterlyst handler det om at man som regel intet hører fra de søndagsmøder, som sagt så gik der 4 måneder før der kom den fjerneste respons her i tråden. Lad mig slå det fast, så godt som jeg nu kan, det er skide fedt at der endelig er sket noget, det betyder jeg måske snart kan spille minecraft igen, da jeg ikke gider singleplayer, en ny server eller lag.
Forestil dig at du sender nogen en sms, noget du føler er ret vigtigt men ikke livstruende. Du får svaret "vi er ved at se på det, det er taget op til behandling" og du tænker "fedt, jeg glæder mig til at høre hvad det bliver til, for jeg har en relativt stor interesse i det her og hvis det kræver arbejde fra min side af, så skal de bare sige til, så er jeg der med det samme".
Der går der måneder før du får et svar, til trods for at have rykket pænt for det flere gange, og det munder ud i "vupti, nu bliver det sådan her". Det er fedt at der kommer en løsning (måske), men det er pænt frustrerende at man prøver at hjælpe og det så går på den måde. Samtidig er det så ikke første gang og det gør det jo ikke bedre.
Kort sagt, jeg snakker ikke om resultatet, jeg snakker om processen.
Til slut vil jeg da så lige tilføje, jeg ved at alle har et liv ved siden af, jeg har aldrig kunnet drømme om at være efter eller tænke dårligt om JacobBoTollak hvis der var problemer med serveren eller en opdatering eller andre admins eller moderatorer når det kommer til deres respektive ansvarsområder her på serveren. Men det kunne være
helt åndssvagt fedt hvis der en gang imellem var nogen der lige gad smide lidt tanker eller idéer op på forum omkring hvad serverteamet går og leger med, uanset om vi snakker realiteter, muligheder eller drømme.
Du ved, bare sådan at vi andre ikke står herude i kulden og kun kan håbe der kommer noget en dag eller så vi ikke skal til at udspørge jer én efter én når vi fanger jer ingame fordi vi jo ikke alle kan være online til info på samme tid.
Eller måske er det bare mig der går for meget op i det, i så fald så fortæl mig det og så skal jeg nok tone ned for min interesse.
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.