Ansøgning fra TGFreezer

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
TGFreezer

Ansøgning fra TGFreezer

Post by TGFreezer »

TGFreezer, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Frederik

Minecraft navn: TGFreezer

Alder: 18

Kommer fra: Nordjylland lille flække der hedder Uggerby

Venner på Crafters.dk: Ingen endnu

Lidt om mig:
Jeg er en stille og rolig udadvent fyr. Jeg er lige blevet færdig på gymnasiet og holder et enkelt sabbathår inden jeg skal læse videre igen. Jeg elsker at møde mennesker, og jeg ser mig selv som en meget menneskelig person. Men det mener jeg at jeg er meget sympatisk.

I min fritid er jeg sammen med mine venner, og det foregår oftest i byen hvor der bliver drukket nogle øl... Masser af øl... Og drinks... :D

Derudover spiller jeg stadig på min computer, som jeg har haft sidden min konfirmation, og kunne godt tænke mig at komme i gang med at spille lidt MineCraft igen, når man sidder der hjemme og slapper af. Jeg faldt over jeres server ved et tilfælde på en serverliste omkring halv 3 om natten, for at finde ud af hvilke servere, der også bliver brugt om natten (tidsrummet jeg selv spiller mest).
Læst og forstået reglerne: Ja
Emiellouis

Re: Ansøgning fra TGFreezer

Post by Emiellouis »

TGFreezer wrote:TGFreezer, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Frederik

Minecraft navn: TGFreezer

Alder: 18

Kommer fra: Nordjylland lille flække der hedder Uggerby

Venner på Crafters.dk: Ingen endnu

Lidt om mig:
Jeg er en stille og rolig udadvent fyr. Jeg er lige blevet færdig på gymnasiet og holder et enkelt sabbathår inden jeg skal læse videre igen. Jeg elsker at møde mennesker, og jeg ser mig selv som en meget menneskelig person. Men det mener jeg at jeg er meget sympatisk.

I min fritid er jeg sammen med mine venner, og det foregår oftest i byen hvor der bliver drukket nogle øl... Masser af øl... Og drinks... :D

Derudover spiller jeg stadig på min computer, som jeg har haft sidden min konfirmation, og kunne godt tænke mig at komme i gang med at spille lidt MineCraft igen, når man sidder der hjemme og slapper af. Jeg faldt over jeres server ved et tilfælde på en serverliste omkring halv 3 om natten, for at finde ud af hvilke servere, der også bliver brugt om natten (tidsrummet jeg selv spiller mest).
Læst og forstået reglerne: Ja
Det ser jo rigtig fornuftigt ud, hvis du lige joiner serveren og får fat i enten en moderator (blå), eller admin (rød), så skal vi nok få gjort dig til crafter! :D
Svubber

Re: Ansøgning fra TGFreezer

Post by Svubber »

Forfremmet og udrustet!
Post Reply